رنگ مو, نکات آموزشی

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

رنگ مو روی موی مشکی بدون دکلره

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی جواب میده؟برای دانستن این موضوع پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.  رنگ کردن موها تاثیر زیادی بر جذابیت چهره شما دارد. در واقع اگر رنگ مویی که انتخاب می کنید به چهره شما بیاید مطمئنا چهره شما جذاب تر و زیباتر خواهد شد. به طور کلی می توان بیان کرد که رنگ کردن موها تغییرات زیادی را در چهره شما به وجود می آورد.

البته برخی از افراد برای رنگ کردن موهای خود ابتدا موهایشان را درکلره می کنند. اگر رنگ موی شما هم مشکی است و این سوال برایتان پیش آمده که چه رنگ مویی روی موی مشکی بدون دکلره جواب میده. البته به پایه رساندن مو از طریق دکلره، آسیب های زیادی به موها وارد می کند و موجب خشکی می شود.پودر دکلره یک ماده شیمیایی است که عوارض زیادی از جمله خشکی مو، سوختگی موهاو موخوره دارد. استفاده زیاد از پودر دکلره البته عوارض شدیدتری را به همراه دارد. بنابراین اگر موهای شما مشکی است و به دنبال یک رنگ موی زیبا هستید که بتوانید بدون دکلره کردن موها آن را بکار ببرید.

آیا می توان رنگ کردن مو  را بدون دکلره انجام داد؟

در پاسخ به این سوال که آیا می توان بدون دکلره کردن نیز موها را رنگ کرد؟ یا اینکه چه رنگ مویی روی موی مشکی بدون دکلره جواب میده. این امر بستگی به رنگ مو انتخابی شما دارد و اینکه رنگ موی مورد نظر با خود رنگ موی شما چند درجه متفاوت است. بنابراین در زمان انتخاب رنگ مو و دکلره کردن موها باید به نوع رنگ و همچنین رنگ موی طبیعی خود توجه داشته باشید.

دکلره کردن موها چه عوارضی دارد؟

همان طور که همه می دانید دکلره یک ماده شیمیایی است که این توانایی را دارد که رنگدانه های طبیعی را حذف و با رنگ دیگری جایگزین کند.البته شاید در ابتدا رنگ کردن موهای مشکی بدون دکلره غیر ممکن به نظر رسد و با این سوال مواجه می شوید که چه رنگ مویی روی موی مشکی بدون دکلره جواب میده.اگر چه رنگ کردن موها با استفاده از دکلره کردن شما را به رنگ مورد نظر می رساند اما بهتر است بدانید که دکلره کردن موها عوارض بیشتری از جمله حساسیت و تحریک پوستی دارد.

انواع رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

در پاسخ به اینکه چه رنگ مویی روی موی مشکی بدون دکلره جواب میده باید بیان کنیم که این امر بستگی به رنگ انتخابی  و همچنین ته رنگ موی شما دارد. در ادامه انواع متنوعی از رنگ موهایی که برای رنگ موی مشکی بدون دکلره جواب میده را بیان خواهیم کرد.

برای رنگ کردن موهای مشکی بدون استفاده از دکلره کردن پیشنهادهای زیادی وجود دارد  که موجب رنگ پذیری  بهتر موها می شود و شما را به طیف رنگ موی مورد نظر می رساند.

قهوه ای تیره

اگر رنگ موی شما مشکی است و قصد این را دارید که رنگ موی خود را 2 تا 3 درجه روشن کنید انتخاب رنگ قهوه ای تیره برای شما گزینه خوبی محسوب می شود. البته رنگ قهوه ای تیره ممکن است در ابتدا بسیار نامحسوس به نظر برسد اما تغییرات شگرفی را بر موهای شما ایجاد می کند. بنابراین اگر از رنگ کردن موهای مشکی خود خسته شدید می توانید رنگ موی قهوه ای تیره را انتخاب کنید.برای خرید رنگ مو با هر طیف رنگ به قروشگاه میکاپ مراجعه نمایید.

قهوه ای شاه بلوطی

این رنگ مو نیز یکی دیگر از تناژهای قهوه ای تیره است. بنابراین اگر به دنبال رنگ متفاوت تری از رنگ موی خود هستید بهتر است رنگ موی قهوه ای شاه بلوطی را انتخاب کنید.این رنگ مو به دلیل این که ته رنگی متمایل به قرمز دارد  نسبت به رنگ قهوه ای پر جنب و جوش تر است. این رنگ مو برای رنگ کردن بدون دکلره موهای مشکی گزینه خوبی به حساب می آید.

خرمایی روشن

یکی دیگر از انواع رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی رنگ خرمایی روشن است.برای ایجاد تغییرات چشمگیر بر روی موی مشکی خود بدون استفاده از دکلره کرده، رنگ موی خرمایی روشن نیز مناسب است.

ماهگونی

رنگ ماهگونی نیز یکی از رنگ های قرمز مایل به قهوه ای است. البته بستگی به مارک رنگ ممکن است در برخی از مواقع این رنگ به صورت بنفش باشد. در پایان رنگ مویی که از این رنگ بر روی موی مشکی شما ایجاد می شود به رنگ قهوه ای تیره چوب ماهگونی است.

شرابی

شرابی رنگ موی عالی برای رنگ کردن موهای مشکی بدون دکلره کردن موها است. این رنگ از ترکیب رنگ موی بنفش تیره و قهوه ای به دست می آید. البته موقعی که زیر نور خورشید قرار می گیرد  ته رنگ بنفش آن بر روی موها خود را نشان می دهد.

در زمان رنگ کردن موها به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟

در زمان رنگ کردن موها به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟

اگر موی شما به رنگ مشکی است و قصد رنگ کردن آن را بدون دکلره دارید ابتدا باید تناژ مناسبی برای موهای خود انتخاب کنید. البته در زمان رنگ کردن موها نیز به برخی از نکات مهم و ضروری باید توجه داشته باشید.برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد رنگ کردن مو میتوانید مقاله چه رنگ مویی سن را کمتر نشان می دهد؟ را مطالعه کنید.

رنگ پوست

برای اینکه با استفاده از یک رنگ به ظاهر  جذاب و زیباتری برسید بهترین کار انتخاب رنگ مو با توجه به رنگ پوست شما است. اگر رنگ پوست شما سرد است بهترین رنگ ها برای شما قهوه ای تیره، خرمایی، آبی تیره و شاه بلوطی است. البته برای پوست های گرم نیز رنگ های شرابی و ماهگونی گزینه مناسبی محسوب می شود.

رنگ چشم

انتخاب رنگ مو نیز با توجه به رنگ چشم ها جذابیت بیشتری را در شما ایجاد می کند. بنابراین اگر چشم های شما آبی است بهتر است به دنبال سایه های سرد از رنگ مو باشید. البته اگر رنگ چشم شما سبز باشد نیز سایه های گرم گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

مدت زمان رنگ پذیری

در زمان رنگ کردن موها به مدت زمان رنگ پذیری موها دقت داشته باشید و با توجه به مدت زمانی که برای قرار گرفتن رنگ بر روی مو مشخص شده است نیز توجه داشته باشید چراکه ماندن رنگ بر روی موها آن هم در مدت طولانی عوارض مختص به خود را خواهد داشت.

سخن پایانی

چه رنگ مویی روی موی مشکی بدون دکلره جواب میده شاید این سوال شما و بقیه افرادی باشد که رنگ موی آن ها مشکی است و به دنبال رنگ مویی هستید که بدون دکلره کردن نیز بر روی موها خود را به خوبی نشان دهد.

شاید در ابتدا رنگ کردن موی مشکی بدون دکلره کردن غیر ممکن به نظر برسد اما این روزها با بکار بردن مواد مختلفی همچون شامپوها و فرمول های مختلف این امر آسان تر شده است.

سوالات متداول

1- آیا  امکان رنگ کردن مو بدون دکلره  است؟

در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم که بله امکان رنگ کردن موهای بدون دکلره است. طیف رنگ های متنوعی وجود دارد که برخی از طیف های رنگی  به دکلره کردن مو نیازی ندارند. بنابراین بهتر است  بدانید که برای رنگ کردن مو بدون دکلره می توان از چه رنگ هایی استفاده کرد تا بر موهای شما خوب جواب بدهد.

2- آیا رنگ موهای قهوه ای روی موهای مشکی زیبا دیده می شود؟

قهوه ای یک انتخاب رنگ عالی برای موهای مشکی است زیرا طبیعی است و خیلی روشن نیست و از همه مهتر این است که برای رنگ کردن آن نیازی به دکلره کردن موهای خود ندارید، مگر اینکه به دنبال رنگ قهوه ای روشن باشید.

3- برای روشن کردن موهای تیره بدون دکره کردن باید چکار کرد؟

اگر قصد دارید موهای خود را ۱ درجه روشن کنید بهترین کار استفاده از اکسیدان شماره یک یا ۶ درصداست که باید  با رنگ مورد نظرتان ترکیب نمایید.

برای 3 درجه روشن کردن  رنگ کردن موهای نازک و رنگ نشده هم باید از اکسیدان  شماره 2 یا همان 9 درصد استفاده کنید.

البته برای 4 الی 5 درجه روشن کردن موها نیز باید از اکسیدان 12 درصد استفاده کنید و با رنگ موی خود ترکیب کنید.

4-ساده ترین راه برای روشن کردن موها تیره چیست؟

یکی از ابتدایی ترین راه برای روشن کردن موهای تیره استفاده از رنگ روشن به همراه یک اکسیدان قوی است.

5-آیا برای رنگ موی فانتزی نیاز به دکلره کردن موها است؟

بله. برای اینکه رنگ فانتزی روی موهایتان ماندگاری بهتری داشته باشد، ابتدا باید موها را دکلره کرد و بعد رنگ مورد نظر را روی آن پیاده سازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید