موزن گوش و بینی

نمایش دادن همه 7 نتیجه

کالاهای موجود

چرا موزن بینی و گوش  و صورت بخریم ؟

موهای گوش و بینی مزاحم
البته همه افراد در بینی و گوش های خود مو دارند. موها اساساً به عنوان “فیلترهای خاکی” عمل می کنند و از مناطق بسیار حساس در برابر گرد و غبار ، آلاینده ها و سایر آشغالهایی که ترجیح می دهند داخل آنها نباشد محافظت می کند.
هر چند که سن بالاتر میرود ، این موهای داخلی تمایل به بیرون آمدن از نقاط پنهان خود دارند تا ببینند در دنیای واقعی چه اتفاقاتی می افتد و باعث خجالت صاحبشان میشوند.
اگر خوش شانس باشید ، تا 50 و 60 سالگی دچار مشکل “بینی” یا موی گوش نخواهید شد . بیشتر زنان خوش شانس هستند که حتی در این سن هم موی مزاحم ندارند.
بهترین کاری که باید انجام دهید برای اطمینان از اینکه موهای بینی و موهای گوش شما دیگه دیده نمیشوند این است که آنها را کوتاه کنید.
برخی از وسایل تخصصی برای انجام سریع کار ، کارآمد و مهمتر از همه بدون درد لازم است.
ویژگیهای یک موزن بینی را بدانید :
اصلاح کننده های موی بینی و گوش با باتری کار میکنند و قابل شارژ هستند.
به نظر میرسه دلیل اینکه تولیدکنندگان تریمرهای گوش برقی نمیسازند ، هزینه و تلاش زیاد برای یک دستگاه ارزان قیمت باشد. زیرا موزن های بینی و صورت بسیار ارزان هستند.
یک وسیله قابل حمل و کوچک اما لازم
در صورتیکه به مسافرت میروید یا اینکه معمولا برای انجام کارهایتان عجله دارید و باید زودتر از خانه خارج شوید این وسیله کوچک و همراه در کیف شما جا خواهد شد و میتوانید زمانیکه در ماشین یا در تعطیلات هستین به راحتی موهای بینی و گوش خود را اصلاح کنید.

اما در مورد قیمت موزن بینی

به راحتی میتوانید موزن بینی ارزان پیدا کنید .چون در کل قیمت این دستگاه ها خیلی گران نیست و توجیه اقتصادی دارد. با اینکه این وسیله چندان آپشن اضافه ندارد پس میزان قیمت به کیفیت موزن برمیگردد.
حتما قبل از خرید مشخصات و گارانتی محصول را بررسی کنید.
انواع موزن بینی و گوش برند های پرنسلی و پرومکس در فروشگاه میکاپ 110 با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز وجود دارد که هم ضمانت اصالت کالا دارند و هم گارانتی بسیار خوب و معتبر.
اطلاعات بیشتر ...