ماشین اصلاح سر و ریش تراش

نمایش دادن همه 19 نتیجه

کالاهای موجود

آیا میدانید در خرید بهترین ماشین ریش تراش یا بهترین ماشین اصلاح سر و صورت چه معیارهایی را باید در نظر بگیرید؟

1.طراحی آرگونومیک

ماشین اصلاح خوب باید طراحی مناسبی داشته باشد تا در زمان استفاده دست خسته نشود و همچنین وزن مناسبی داشته باشد.

2. ضد آب بودن

بسیاری از آقایون دوست دارند در حمام و زیر دوش اصلاح کنند. این قابلیت به آنها اجازه میدهد که ماشین ریش تراش شون را با خودشان به حمام ببرند و همینطور بتوانند آنرا بشویند.

3. جنس تیغه

همه دستگاه های اصلاح سر دارای تیغه ثابت (تیغه زیری) از جنس فولادند اما بعضی هم دارای تیغه متحرک از جنس سرامیک اند. مزیت تیغه سرامیک نسبت به تیغه فولادی این است که تیغه سرامیکی تیزتردارد و کند نمی شود اما شکننده هستند. برای دستگاه های ضد آب داشتن تیغه ضدزنگ مهم است

4.خط زن

کسانیکه دنبال یک مدل ماشین اصلاح برای خط ریش هستند باید دنبال این ویژگی در ریش تراش بگردند.البته بیشتر ریش تراش ها این امکان را دارند. مگر اینکه دنبال ریش تراش ارزان باشید.خط زن برای کوتاهی موهای جلو گوش هم استفاده میشود.

5.قابلیت شارژ و زمان شارژ

دستگاههایی که قابلیت شارژ دارند کاربردی تر هستند .چون در هرجا قابل استفاده اند.

مدت زمان شارژ این دستگاه ها با هم متفاوت است و معمولا 60 دقیقه به بالا است و قابلیت استفاده در 50-60 دقیقه را دارند. همچنین امکان شارژ سریع چند دقیقه ای روی بعضی از ماشین های اصلاح سر و صورت هم وجود دارد که میتواند در صورت نیاز فوری از آن استفاده کرد.

6. تمیز کردن تیغه ماشین اصلاح

دستگاه های ضد آب امکان شستشو تیغه زیر آب را داردند و همینطور از برس های تمیز کننده هم برای پاک کردن تیغه در هر دو مدل ضداب و غیر ضد اب استفاده میشود.

7. قیمت ماشین اصلاح

قیمت خرید ماشین اصلاح بستگی به میزان کیفیت و میزان امکانات آنها دارد.بهترین و عالی ترین ریش تراش گرانتر و به مراتب با کاهش امکانات قیمت ارزان میشود.

اطلاعات بیشتر ...