نکات آرایشی, نکات آموزشی

رنگ موی مردانه

رنگ موی مردانه

آقایان نیز مانند خانم ها تمایل دارند که مو های خود را زیباتر کرده و از این طریق خوش استایل تر به نظر برسند. از این رو بسیاری از آن ها با دیدن مو های سفید و خاکستری خود ناراحت شده و به دنبال رنگ موی مردانه مناسبی برای مو های خود هستند. شما نیز قصد دارید از این رنگ مو ها برای تغییر رنگ مو های استفاده کنید؟ می خواهید با بهترین نمونه از این محصولات آشنا شوید؟ امروزه انقلاب بزرگی در صنعت تولید این نوع رنگ مو ها صورت گرفته و تنوع بالایی از آن ها روانه بازار شده است. توصیه می کنیم قبل از اقدام به خرید رنگ مو به نکاتی که در ادامه آورده‌ایم توجه فرمایید.

   بهترین رنگ مو برای آقایان

بهترین رنگ مو برای آقایان

رنگ موی مردانه باید طبق اصول و با توجه به معیار های خاصی انتخاب شود. این محصولات در انواع مختلفی تولید شده و روانه بازار می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:  

رنگ مو کیت دار

این نمونه از انواع رنگ موی مردانه بیش تر به منظور پوشش دهی سفیدی تار مو ها مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این که این تار مو ها نسبت به دیگر مو ها قدرت رنگ پذیری کم تری دارند، دیر تر رنگ گرفته و به رنگ مو های قوی تری نیاز دارند. این نوع رنگ مو دارای مواد شیمیایی مخصوصی می باشد و تار مو های سفیر را برای پذیرش رنگدانه ها آماده می کند. استفاده از این نوع رنگ مو می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از: 

کاربرد این محصولات بسیار ساده و راحت می باشد.  

بسیار سریع عمل می کند و در مدت زمان کوتاهی رنگ مو ها را تغییر می دهد. 

البته این نوع رنگ مو در کنار مزایای زیادی که دارد، تنوع رنگ محدودی دارد. از این رو افراد فقط برای رنگ کردن مو ها با رنگ های تیره و طبیعی می توانند از این محصولات استفاده کنند.

رنگ مو تدریجی

نوع دیگری از رنگ موی مردانه، این محصول می باشد که امروزه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این محصولات اغلب دارای یون های نقره هستند. این ویژگی سبب می شود تا زمانی که مو ها در معرض نور خورشید قرار بگیرند، باعث تغییر رنگ آن ها شود. در این شرایط هر چه بیش تر در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب قرار بگیرید، مو ها تیره تر می شوند. علاوه بر این هر بار که از این محصول استفاده کنید، رنگ مو ها تیره تر می شوند. شما با استفاده از این رنگ مو می توانید ظاهری زیبا و جذاب به مو ها هدیه دهید. طرز استفاده از ایم محصول بسیار ساده است. برای این کار کافیست کمی از آن را مانند ژل بر روی تار مو ها مالیده و سپس صبر کنید. پس از استفاده از این رنگ مو ها نیازی به شستشوی مو ها ندارید و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید با این محصول مو های خود را رنگ کنید. البته دقت داشته باشید که این نوع رنگ مو ها تاثیر موقتی داشته و بعد از چند بار شستشو از بین می روند.  

رنگ مو پسرانه استخوانی

این رنگ موی مردانه یکی از طیف های بلوند است. برای این که بتوانید مو های خود را به این رنگ در بیاورید، باید حتما مو ها را دکلره کنید. با این کار تار مو ها به پایه رسیده و برای رنگ پذیری آماده می شوند. البته قبل از انتخاب این نوع رنگ مو بهتر است ابتدا تناژ پوست خود را تعیین کرده و سپس یک نمونه مناسب از این محصولات را انتخاب کنید.  

رنگ مو پسرانه استخوانی

رنگ مو پسرانه خرمایی

اکثر آقایان که از رنگ موی مردانه استفاده می کنند، به دنبال این رنگ مو هستند. این رنگ مو فقط برای گروه سنی خاصی قابل استفاده نبوده و آقایان در گروه سنی مختلف می توانند از آن استفاده کنند. این طیف رنگی را می توانید در انواع رنگ مو های کرمی، شامپویی و یا رنگ مو های معمولی بیابید.

رنگ مو پسرانه شکلاتی

  

رنگ مو پسرانه مش

اجرای این نوع رنگ موی مردانه بیش تر در بین جوانان رواج دارد. دقت داشته باشید که اجرای این کار در خانه میسر نیست و باید حتما برای این کار از آرایشگر های حرفه ای کمک بگیرید. این نوع هایلایت ها می توانند به شاداب تر کردن چهره شما کمک کرده و چهره شما را جوان تر نشان دهند. با این کار یک سایه روشن در مو ها ایجاد شده و تار مو ها حالت طبیعی به خود می گیرند.  

رنگ مو پسرانه مش

 

رنگ مو پسرانه خاکستری

اگر می خواهید یک کنتراست چشمگیر در تار مو ها ایجاد کنید و از این طریق شخصیت متفاوتی به خود ببخشید، می توانید این رنگ مو را انتخاب کنید. با استفاده از این رنگ موی مردانه می توانید جذاب تر به نظر رسیده و خوش استایل تر باشید.  

رنگ مو پسرانه خاکستری

رنگ مو آبی یخی

این نمونه از رنگ موی مردانه از انواع رنگ های فانتزی می باشد. اغلب جوانانی که به دنیای مد علاقه زیادی دارند از این نوع رنگ مو استفاده می کنند. برای اجرای این رنگ بر روی تار مو ها باید مو ها را دکلره کرده و به پایه مورد نظر برسانید. البته دقت داشته باشید که این رنگ مو نیز باید حتما توسط آرایشگر ها اجرا شود و خود فرد در خانه شرایط انجام این کار را ندارد. برای این کار مو ها را به مایه ۱۰ رسانده و سپس از ترکیب رنگ پلاتینیوم و واریاسیون آبی استفاده می کنند. البته با توجه به تناژ رنگی مورد نظر شما ممکن است کمی از رنگ آبی فانتزی نیز در آن استفاده شود.

رنگ مو پسرانه یخی

  

تاثیر سن در انتخاب رنگ مو 

در هنگام انتخاب رنگ موی مردانه باید موارد مختلفی را مد نظر داشته باشید. یکی از این فاکتور ها، سن شما می باشد. افراد معمولا با افزایش سن مو هایشان بیش تر سفید شده و بیش از پیش به استفاده از این گونه محصولات نیاز دارند. رنگ مو ها می تواند در این زمینه بسیار به شما کمک کند. شما از این طریق می توانید مو های زیبا و شاداب تری داشته باشید و در نتیجه جوان تر به نظر برسید. اگر در انتخاب این محصولات دقت کرده و نمونه مناسبی از آن ها را انتخاب کنید، قطعا کم سن و سال تر به نظر می رسید. برای جوان تر دیده شدن بهتر است از تناژ های رنگی تیره تری برای این کار استفاده کنید و دقت کنید که تا جای ممکن این رنگ ها طبیعی به نظر برسند. نمونه های تیره تر این محصولات می توانند رنگ پوست شما را روشن تر کرده و چین و چروک ها را کم تر نشان دهند. البته برخی افراد برای ایجاد یک تغییر بزرگ در چهره خود از این محصولات استفاده می کنند. در این شرایط شما باید از رنگ های روشن تر و یا هایلایت ها استفاده کنید.

 

کلام آخر 

بسیاری از افراد با اهداف مختلفی از رنگ موی مردانه استفاده می کنند. این افراد گاهی برای پوشاندن سفیدی تار مو ها و برخی مواقع نیز برای ایجاد تغییر اساسی در چهره خود از این محصولات استفاده می کنند. این نوع رنگ مو ها را در دو نوع کیت دار و تدریجی تولید کرده و به بازار می فرستند. آقایان با توجه به نوع نیاز خود می توانند نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری کنند.

 

سوالات متداول برای رنگ موی مردانه 

  • بهترین و طبیعی ترین رنگ موی مردانه کدام است؟

اکثر افراد رنگ های قهوه ای تیره و مشکی را به عنوان بهترین و طبیعی ترین نمونه از این محصولات می شناسند. 

  • آیا برای رنگ های موقتی نیز باید حتما به آرایشگاه برویم؟

خیر، این نمونه از رنگ مو ها روش استفاده ساده ای داشته و به راحتی می توان در خانه از آن ها استفاده کرد. 

  • آیا قبل از اجرای رنگ موهای روشن باید حتما مو ها را دکلره کنیم؟

بله، برای آن که به رنگ داخل کاتالوگ برسید باید حتما ابتدا مو ها را دکلره کنید. 

 

لطفا به این مطلب امتیاز بدین ☺️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *