نکات آرایشی

تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی

بازار مملو از محصولات آرایشی بهداشتی اصل و تقلبی است و به احتمال زیاد در مقطعی مورد کلاهبرداری محصولی قرار گرفته اید. محصولات زیبایی فیک مانند کرم پودر تقلبی می توانند برای پوست شما مضر باشند زیرا اغلب با مواد شیمیایی نسبتاً بی کیفیت ساخته می شوند و هیچ استاندارد کنترل کیفیتی را رعایت نمی کنند. در این مقاله سعی داریم در مورد چگونگی تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی مطالب مفیدی را خدمتتان تقدیم کنیم.

روش های تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی

اگر محصولات زیبایی تقلبی چنین مشکلی دارند، چگونه می توانید تفاوت را تشخیص دهید؟ به عنوان یک قاعده کلی، اگر محصولی مستقیماً از سازنده یا فروشندگان مجاز نباشد (حتی اگر از یک خرده فروش آنلاین غول پیکر باشد)، احتمالاً تقلبی است.

در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که هنگام خرید کرم پودر باید آنها را در نظر بگیرید.

روش های تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی

 

 ✅برای خرید کرم پودر تیامو کلیک کنید.

توجه به عطر و بافت

یکی از بهترین روش های تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی، توجه به ظاهر کرم پودر و عطر آن است. کرم پودر فرسوده شده یا تقلبی یا عطر خود را از دست داده و یا عطر خوبی ندارد. بافت کرم پودر را با کشیدن انگشتان روی آن یا مالیدن آن بین انگشتان خود مقایسه کنید. محصولات اورجینال هرگز در لمس گچی و خشن احساس نمی شوند. همچنین شکل و بافت خوبی ندارند.

مراقب بسته بندی باشید

بهترین برندها روی بسته‌بندی قوی و باکیفیت سرمایه‌گذاری می‌کنند که در طول مسیر خود از تولید تا خرده‌فروشی دست نخورده باقی می‌ماند. مهم نیست که تقلید چقدر خوب باشد، بسته بندی یک محصول تقلبی هرگز نمی تواند با بسته بندی اصلی مطابقت داشته باشد. برخی از محصولات معتبر آرم خود را بر روی خود محصول حک می کنند که تکرار آن با محصولات تقلبی فرآیندی بسیار دشوار و پرهزینه است.همیشه تفاوتهای جزئی، اگر نگوییم بسیار زیاد، بین این دو وجود خواهد داشت.

به تفاوت هایی مانند موارد زیر توجه کنید:

  • روکش بیرونی بسته بندی مات یا براق است؟
  • سبک قلم و اندازه متن
  • اینکه انتهای متن چاپ شده سه بعدی باشد یا خیر
  • تفاوت کل در اندازه بسته

قیمت را بررسی کنید

از مهمترین راه های تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. معمولا محصولات تقلبی زیبایی قیمت پایینتری دارد و توسط دست فروشان فروخته می‌شود. همیشه می توانید محدوده قیمت کرم پودر را در وب سایت های معتبر و فروشگاه های خرده فروشی مجاز بررسی و تایید کنید. به قیمت، بسته بندی و کیفیت محصول توجه کنید. اگر قیمت بیش از حد پایین است، اگر بسته بندی تغییر رنگ داده یا بارکد ندارد، یا اگر قوام یا بافت محصول متفاوت از نمونه واقعی به نظر می رسد، احتمالاً به دنبال یک محصول تقلبی هستید. اگر به طور مشکوکی ارزان به نظر می رسد یا به صورت عمده فروخته می شود، احتمالاً محصول تقلبی است.

در شبکه های اجتماعی به روز باشید

مارک‌ها را در صفحات رسمی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها دنبال کنید تا از آخرین به روزرسانی محصولاتشان را دریافت کنید. خنده دار است که چگونه برخی از شرکت های تولید کرم پودر جعلی محصولات خاصی را منتشر می کنند که حتی در کاتالوگ شرکت های محصولات اصلی وجود ندارد. همیشه به روز ماندن با تمام محصولات زیبایی جدید و قابل اعتمادی که در بازار عرضه می شوند مفید است.

برچسب را بررسی کنید

کلاهبرداران اغلب جزئیات مهم را نادیده می گیرند. برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی ، برچسب را بررسی کنید و مراقب این کلاهبرداری‌های رایج باشید: «علامت‌ها، اشتباهات تایپی، غلط‌های املایی و تایپوگرافی ضعیف همه باید در دید شما باشد بارکدها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز با آن مطابقت دارد.

برخی از برندها مقرراتی برای راه حل های تعامل با مصرف کننده دارند که قبل از استفاده از احراز هویت اطمینان حاصل می کنند. برای مثال، ممکن است کدی وجود داشته باشد که می‌توانید برای تأیید صحت محصول به شماره خاصی پیامک کنید. شماره سریال را دوباره بررسی کنید. کلید در جزئیات است. دقت توجه کنید تا مطمئن شوید کرم پودری که می خرید از برندی است که از نظر کیفیت به آن اعتماد دارید.

تشخیص کرم پودر اصل

سخن نهایی

بر کسی پوشیده نیست که برندهای لوکس لوازم آرایشی و عطر اغلب قربانی محصولات تقلبی مانند کرم پودر موجود در بازارهای محلی و حتی آنلاین می شوند. این محصولات تقلبی علاوه بر کلاهبرداری، می توانند به پوست شما آسیب جدی وارد کنند.

برای فریب مشتریان، جعل‌کنندگان کپی‌های دقیق یا تقریباً دقیقی از بسته‌بندی محصولات مارک دار و قیمت‌های تقلبی ایجاد می‌کنند. چندین مرحله وجود دارد که مصرف کنندگان می توانند قبل و بعد از خرید انجام دهند تا بین لوازم آرایشی اصلی و تقلبی تفاوت قائل شوند. در این مقاله نکاتی را برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی پیشنهاد کرده ایم که باید مورد توجه قرار گیرد.

سوالات متداول تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی

  •  چگونه از اصل بودن کرم پودر خود مطمئن شویم؟

یکی از اولین چیزهایی که هنگام تلاش برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی باید بررسی شود، بسته بندی و برچسب آن است. محصولات زیبایی تقلبی اغلب حاوی بسته بندی و برچسب های بی کیفیت هستند. به دنبال کلمات غلط املایی، چاپ محو یا با کیفیت پایین و برچسب هایی باشید. همچنین به بافت و بوی محصول دقت کنید.

  •  آیا کرم پودر می تواند تقلبی باشند؟

بله، کرم پودر نیز مانند سایر محصولات زیبایی می‌تواند اسیر دست تولیدکنندگان غیرمجاز شود و یا تاریخ مصرف آن به اتمام رسیده باشد.کرم پودر تقلبی می‌تواند حاوی مواد مضر یا ناشناخته باشند که باعث تحریک پوست، آلرژی یا سایر مشکلات سلامتی شوند.

  •  آیا اپلیکیشنی برای بررسی لوازم آرایشی تقلبی وجود دارد؟

بله، Cosmetic Checker یک برنامه کاربردی با کاربری آسان است که به شما کمک می کند تاریخ تولید و عمر مفید عمومی محصول را بررسی کنید و همچنین سن تقریبی محصولات زیبایی از جمله آرایش، مراقبت از پوست و عطرها را با کد دسته ای آنها محاسبه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید