پودر دکلره فارماویتا 500 گرمی مدل OmniplexFarmavita Bleaching Powder 500 GR

برند فارماویتا شناسه محصول: 51362 دسته:

پودر دکلره فارماویتا رنگ نقره ای و حاوی پلکس

  • در 45 دقیقه بدون آسیب به پایه 9 میرساند
  • مخصوص موهای نازک و ضعیف
  • محافظت از مو و پوست سر
  • بدون گرد و غبار
  • عدم ایجاد آلرژی
  • پودر دکلره ایتالیایی

مشاهده قیمت پودر دکلره در انواع ایرانی و خارجی در میکاپ 110

۳۹۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیFarmavita Bleaching Powder 500 GR

پودر دکلره فارماویتا مدل اومنی پلکس

بسیاری از خانم ها علاقه ویژه ای به تنوع در رنگ مو دارند. ضمن اینکه طرفدار رنگ های خاصی هستند. دکلره کردن مو برای رسیدن به پایه های خاص جهت رسیدن به رنگ موهای فانتزی و خاص الزامی می باشد.

با پیشرفت صنعت آرایشگری رنگ کردن مو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مهم ترین نکته درباره دکلره این است که موهای شما دچار آسیب دیدگی نشود. این پودر دکلره بیشترین میزان حفاظت از مو و پوست سر را دارد. از این محصول می توانید در کلیه زمینه هایی که نیاز به دکلره داشته باشد استفاده کنید.

پودر دکلره فارماویتا مدل اومنی پلکس محصول کشور ایتالیا می باشد. این پودر دکلره در بسته بندی های 500 گرمی با کیفیت بسیار عالی تولید شده است.

پودر دکلره omniplex محصول بسیار عالی می باشد که فاقد گرد و غبار است. این محصول ایجاد آلرژی نمی کند. اومنی پلکس به راحتی موهای شما را تا پایه 9+ روشن می کند. نکته قابل توجه اینکه این محصول بدون آسیب رساندن به مو و پوست سر شما را به پایه دلخواه می رساند.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیFarmavita Bleaching Powder 500 GR
سایر مشخصات
برند

فارماویتا

مبدأ برند

ایتالیا

رنگ

نقره ای

حجم

500 گرم

نظرات کاربرانFarmavita Bleaching Powder 500 GR

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر دکلره فارماویتا 500 گرمی مدل Omniplex”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.