شامپو انار آرکانوم بدون سولفاتArcanum Caffeine Plus Free Sulfate Shampoo

شامپو بدون سولفات آرکانوم

  • سرشار از عناصر معدنی جهت ایجاد استقامت مناسب در تارهای مو
  • تقویت کننده و تنظیم کننده موهای رنگ شده
  • محافظت کننده تارهای موی معمولی
  • سرشار از آنتی اکسیدان ها
  • حجم 370 میل
۶۵,۰۰۰ تومان
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالیArcanum Caffeine Plus Free Sulfate Shampoo

شامپو انار آرکانوم فری سولفات پلاس

مو پس از رنگ شدن نیاز شدیدی به چند فاکتور حفاظتی برای از دست نرفتن سلامت تارهای مو دارد، فاکتور هایی مانند تنظیم PH محیط سر، رطوبت رسانی به تارهای مو، تقویت فولیکول های مو، نرم کننده های طبیعی، از نیازهای مهم موهای رنگ شده می باشند که در کنار یک شویندگی ملایم و تاثیر گذار می تواند علاوه بر حفظ سلامت تارهای مو زیبایی و درخشان بودن را به تارهای مو هدیه دهد.

عصاره انار انتخابی مناسب و عالی برای رسیدن به بالاترین حد شادابی و درخشانی موهای رنگ شده می باشد. وجود عصاره جوجوبا و آرگان که از عناصر سلامت تارهای موی آسیب دیده می باشند تضمین حس ناب سلامت را فراهم ساخته است که همواره از روغن و عصاره های این دو میوه در تمامی محصولات ترمیم مو بهره گرفته شده است، عصاره آلوئه ورا بعنوان یک رطوبت رسان فوق العاده در فرمول شامپو فری سولفات آرکانوم عمل نموده و کافئین همراه شده در فرمولاسیون با اتکا به خواص بیشماری که برروی تقویت، استقامت و افزایش رشد تارهای مو دارد، ترکیبی کامل برای موهای رنگ شده را فراهم آورده است

شامپو انار آرکانوم فری سولفات پلاس برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو برای کسانی که موی رنگ شده دارند انتخاب بسیار مناسبی است.

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلیArcanum Caffeine Plus Free Sulfate Shampoo
سایر مشخصات
برند

آرکانوم

مبدأ برند

ایران

حجم

370 میل

نظرات کاربرانArcanum Caffeine Plus Free Sulfate Shampoo

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران