کرم پودر جوان کننده نوت Note سری Rejuvenating

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

کاهش فوری خطوط و چروک و خطوط صورت

پوششدهی  بالا

ماندگاری طولانی مدت

تقویت سلول های پوست

جلوگیری از پیری زود رس پوست

حاوی روغن آرگان و پروتئین برنج

بافت نرم و ابریشمی

دارای SPF 15جوان کننده پوست

 

 

۹۵,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

نقد ‫کرم پودر جوان کننده نوت :

کرم پودر جوان کننده نوت محصولی موثر غنی شده با روغن آرگان و پروتئین برنج جهت پوشش عیوب صورت و جوانسازی پوست می باشد. کرم پودر تیوبی جوان کننده نوت با تاثیر فوری موجب کاهش خطوط و چین و چروک صورت می گردد و نمایی سلامت و شاداب به پوست می بخشد همچنین به مرور سبب تقویت و بازسازی سلول های پوست می گردد. این کرم پودر دارای اس پی اف  15 بوده و از پوست در مقابل اشعه های آفتاب محافظت می نماید. کرم نوت دوام طولانی بر روی پوست داشته و فاقد پارابن می باشد.

کرم‌پودر مرطوب‌کننده و نرم‌کننده «نوت» (Note) مدل (Luminous Moisturizing) با خاصیت مرطوب‌کنندگی قوی، در تمام طول روز بر روی پوست باقی مانده و جلوه زیبایی بر روی پوست خواهد داشت،  این کرم‌پودر علاوه بر خاصیت متعادل کردن رنگ پوست و پوشانندگی بالا، ظاهری طبیعی به پوست می‌بخشد. به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و اثر ضد پیری موجود در کرم پودر نوت مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته که با از بین بردن خشکی پوست، آن را لطیف و نرم می‌کند

چرا کرم پودر جوان کننده نوت ؟

کرم جوان کننده نوت برای تمامی سنین و انواع پوست مناسب می باشد. برای سنین 30 به بالا استفاده از این نوع کرم ها ضروری است.

چه تاثیری دارد:

کرم پودر  جوان کننده Note علاوه پوشش عیوب صورت و ایجاد نمایی طبیعی موجب جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست می گردد.چروک‌ها و حساسیت‌های پوستی پس از استفاده از این کرم پودر کاهش یافته و به دلیل داشتن اسید پالمیتول کیبه تعادل چربی و رطوبت پوست کمک می کند. از آن جایی که سطح اسید پالمیتولیک با افزایش سن کاهش می‌یابد، بازگردان سطح این اسید چرب به میزان نرمال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

نوت

نوع

مایع

ظرفیت

35 میلی لیتر

میزان SPF

15

فاقد چربی

بله

مناسب برای

انواع پوست
مناسب براي پوست هاي نيازمند مراقبت

پوشش

پوشش دهي بالا

شماره رنگ

10
11

سایر ویژگی ها

بافت نرم و ابریشمی
تقویت سلول های پوست
جلوگیری از پیری زود رس پوست
جوان کننده پوست
حاوی روغن آرگان و پروتئین برنج
فاقد پارابن
ماندگاری طولانی مدت

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر جوان کننده نوت Note سری Rejuvenating”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.