نمایش 1–12 از 59 نتیجه

پودر دکلره یک عامل شیمیایی است که با از بین بردن رنگدانه تارهای مو، رنگ موهای شما را روشن می کند. این یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای از بین بردن رنگ مو است. هنگامی که پودر دکلره موهای شما را به اندازه کافی روشن کرد، می توانید از رنگ مو برای تغییر رنگ مو استفاده کنید

 

موهای شما رنگ طبیعی خود را از مولکول رنگدانه ای به نام ملانین می گیرند. دو نوع ملانین معمولاً در موهای انسان یافت می شود: یوملانین و فئوملانین. در حالی که eumelanin مسئول رنگ های سیاه و قهوه ای پوست و موی انسان است، pheomelanin به مو رنگ قرمز می دهد. رنگ مو از فردی به فرد دیگر تغییر می کند زیرا این دو نوع ملانین در افراد مختلف به نسبت های متفاوتی وجود دارند. مواد دکلره ملانین را از تارهای موی شما حذف می کنند تا آنها را روشن کند.

 

دکلره مو چگونه کار می کند؟ 

مکانیسم سفید کردن، چه از روشن کننده یا سفید کننده پودری استفاده کنید، یکسان است. اکثر محصولات سفید کننده مو حاوی دو نوع ماده شیمیایی هستند: یک عامل قلیایی و یک عامل اکسید کننده. به عنوان مثال، در روشن کننده ها، اتانول آمین یا آمونیاک شرایط قلیایی لازم برای روشن شدن را فراهم می کند، در حالی که پراکسید هیدروژن (H2O2) به اکسیداسیون کمک می کند. در مورد سفید کننده های پودری، نمک های پرسولفات نیز به عنوان عوامل اکسید کننده اضافی در کنار پراکسید هیدروژن عمل می کنند

 

مشاوره کامل، کلید انتخاب محصول و تکنیک مناسب است

یک مشاوره جامع یکی از مهم ترین عواملی است که منجر به یک نتیجه نهایی خوب می شود. قبل از اینکه به تکنیک و محصولاتی که استفاده خواهید کرد فکر کنید، باید ایده روشنی از نتیجه نهایی مورد نظر داشته باشید. در طول مشاوره، باید خواسته های مشتری را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که نتیجه نهایی مطابق دلخواه خواهد بود و از ناامیدی جلوگیری کنید.

 

انتخاب دکلره تحت تأثیر نتیجه نهایی مطلوب و تکنیک مورد استفاده برای کار است. هنگامی که با محصولات سفید کننده ای که استفاده می کنید آشنا شدید، می توانید به راحتی به نتایج نهایی مطلوب برسید و بدانید کدام محصول و قدرت توسعه دهنده را انتخاب کنید.

 

ترکیبات موجود در مواد دکلره خارجی

در مواد دکلره خارجی ترکیباتی وجود دارد که در ادامه برخی را معرفی میکنیم.

 پیگمنت

پیگمنت‌ها رندگدانه‌هایی هستند که تجمع هرچه بیشتر انها باعث تیره‌تر شدن موها می‌شود و پراکندگی انها باعث میشود موها رنگ روشنی بگیرند.

مواد نگهدارنده

در برخی از پودرهای دکلره مواد شیمیایی وجود دارند که از واکنشهای شیمیایی که منجر به کاهش کیفیت یا فاسد شدن و بی اثر شدن مواد جلوگیری میکند.

سیلیکا

این ماده به دکلره در جذب چربی مو و پوست کمک میکند و به این ترتیب میتوان به مو بچسبد و واکنش‌های لازم را شروع کند.

نرم کننده و مرطوب کننده

دکلره ممکن است باعث زبری و خشکی و گاهی سوختگی در موها شود لذا برخی از برندهای دکلره خارجی با اضافه کردن مواد نرم کننده و مرطوب کننده سعی میکنند از این کار جلوگیری کنند.

 

انواع دکلره خارجی

در ادامه برخی از مواد دکلره خارجی را معرفی خواهیم کرد

 

پودر دکلره بلوند لورئال

پودر مولتی تکنیک بلوند استودیو توسط L’Oréal Professionnel Paris یک پودر سفید کننده برای به دست آوردن هایلایت یا افکت بالیاژ طلایی است. تا 8 سطح روشنایی را ارائه می دهد و برای تکنیک‌های بالیاژ مو کاربرد دارد.

 

پودر دکلره بلوند می

اگر هوس یک بلوند خوب به سرتان زده است برای دکلره محصول بلوند می میتواند شروع یک تغییر باشد این پودر میتواند موهای شما را بدون زردی به پایه برساند و در عین حال از سلامت آنها محافظت نماید.

 

پودر دکلره ایگورا آبی

 

اگر میخواهید پودر دکلره بخرید که هم قیمت آن مناسب باشد هم امتحان خود را پس داده باشد پیشنهاد ما به شما پودر دکلره ایگورا ابی است. این محصول قدیمی المانی موهای شما را به پایه میرساند و البته سلامت موها را نیز حفظ میکند.

در یک پودر دکلره خارجی حرفه ای به دنبال چه چیزی هستید؟

  • دارای ترکیبات مناسب برای کاهش آسیب به مو باشند.

پودر دکلره های خارجی که دارای ترکیبات آبرسانی و نرم کنندگی مو هستند، احتمال اسیب رسیدن به مو در زمان استفاده از پودر را به حداقل میرسانند.

  • بدون آمونیاک باشند.

برای افرادی که نمیخواهند موهای خود را خیلی بیرنگ کنند یا موهای خشک و کم جون دارند، استفاده از پودر دکلره بدون آمونیاک، مناسب تر است.

  • مناسب برای جنس و رنگ مو

مثلا برای موهای تیره یا ضخیم و یا موهایی که چند لایه رنگ خورده اند، باید از پودرهای دکلره قوی تر با قدرت روشن کنندگی بالا استفاده کنید. برای موهای کوتاه، پودر با امکان محافظت از پوست سر لازم است.

  • کمترین گرد و غبار را داشته باشد.

معرفی انواع پودرهای دکلره خارجی: