نمایش 1–12 از 15 نتیجه

قبل از اقدام به کراتین یا حتی خرید کراتینه مو بهتر است بدانید کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی توسط بدن انسان تولید می شود و یک پروتئین اپیدرمی درون سلولی بسیار تخصصی است. این ماده فیبری است که جزء ضروری پوست ما را تشکیل می دهد (بخش اصلی لایه شاخی را تشکیل می دهد) و با اصلاح ساختارهای تخصصی مانند مو و ناخن را تشکیل می دهد. نقش های حفاظتی، کاربردی و تزئینی مختلفی را ایفا می کند. حجم و درخشندگی موهای شما را افزایش می دهد.

 

کراتین یک پروتئین فیبری سخت است که دوام و انعطاف پذیری را برای بافت خارجی ارائه می دهد. این پروتئین با پروتئین‌های خارج سلولی موجود در درم، مانند کلاژن، الاستین و پروتئین‌های پیوندی که بدن را پشتیبانی و شکل می‌دهند، کاملاً متفاوت است.

 

کراتین ماده اصلی تشکیل دهنده مو است. استفاده از کراتین اضافی روی مو، نواحی نازک شده را دوباره پر می کند و از ساختار طبیعی مو پشتیبانی می کند. درمان های مکرر امواج دائمی، شامپوهای خشن، اشعه ماوراء بنفش و محیط از جمله تأثیرات مختلفی هستند که به کراتین آسیب می رسانند. موهای با کراتین ضعیف فاقد ساختار و تونیک هستند.

 

شامپوها و نرم کننده های حاوی کراتین در درجه اول برای افرادی با موهای ضعیف و شکننده استفاده می شوند. این ماده به قوی‌تر، نرم‌تر شدن و شانه کردن موها کمک می‌کند. همچنین به محافظت بهتر موها و ترمیم آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمک می کند. کراتین سابقه طولانی در شناخت مصرف کنندگان به عنوان یک ماده مفید در آماده سازی آرایشی دارد. هنگامی که در سطوح موثر استفاده می شود، مصرف کننده از کیفیت و عملکرد بهبود یافته روی مو و پوست آگاه است

 

درمان کراتینه و فرمالدئید

درمان کراتینه اغلب با فرمالدئید همراه است. در حالی که آنها در واقع حاوی فرمالدئید نیستند (زیرا فرمالدئید یک گاز است)، بسیاری از آنها حاوی موادی هستند که هنگام گرم شدن یا مخلوط شدن با آب، فرمالدئید آزاد می کنند. به عنوان مثال می توان به متیلن گلیکول، متاندیول، متانال و فرمالین اشاره کرد.

 

این مواد شیمیایی مهر و موم کننده های بسیار موثری هستند . آنها موادی هستند که موهای شما را صاف و بدون وز نگه می دارند. با این حال، فرمالدئید یک محرک و سرطان زا شناخته شده است، بنابراین ما از شما می خواهیم احتیاط کنید. برخی از درمان‌های کراتینه در بازار وجود دارند که بدون فرمالدئید هستند، اما قدرت کمتری دارند و ماندگاری بالایی دارند.

 

توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام درمان کراتینه برای شما مناسب است، تحقیق کنید و همچنین با آرایشگر خود صحبت کنید.