ماسک آبرسان و احیا کننده مو کریتیوday revitalizing mask 500 mil

برند کریتیو شناسه محصول: 17560 دسته: ,
  • ماسک مو احیا کننده (آبرسان)
  • ماسک داخل حمام
  • 500 میل
  • محصول کشور ایتالیا
  • احیا کننده موهای آسیب دیده بر اثر دکلره
  • آبرسان و ترمیم کننده رطوبت مو
  • نرم‌کننده
۱۷۲,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیday revitalizing mask 500 mil

ماسک آبرسان مو کریتیو با نام برند تجاری دی عرضه شده است.

ماسک احیا کننده مو کریتیو

موهای سوخته و آسیب دیده یکی از بزرگترین معضلات خانم ها است. اگر بر اثر رنگ کردن موهای تان سوخته و آسیب دیده شد ، ماسک احیاکننده موی سر از برند ایتالیایی دی کالر، انتخابی مناسب برای ترمیم موهای شماست ، علاوه بر این  اگر موهای شما دچار موخوره شده باشد، این ماسک میتواند رطوبت از دست رفته موهایتان را به شما برگرداند .

ماسک آبرسان موی سر دی کالر حجمی معادل 500 میلی‌لیتر دارد. این ماسک مو احیا کننده موهای آسیب دیده بر اثر دکلره می باشد.

ماسک احیاکننده مو دی کالر برای موهای زبر و خشن و سست شده که در اثر رنگ کردن، فرکردن و استفاده از اتوها و خشک‌کن‌های مو به این حالت درآمده‌اند، مناسب است و حالت ترمیمی این محصول قادر است مشکل موهایتان را برطرف کند.

این ماسک موی احیا کننده علاوه بر تمامی ویژگی هایی که دارد، آبرسان و  ترمیم کننده مو بوده و قادر است موهای آسیب‌دیده و تخریب‌شده را هم ترمیم و بازسازی کند همچنین دارای نرم‌کننده است که موها را نرم، لطیف و خوش‌حالت می‌کند و از زبری و ناملایمت موها می‌کاهد.

ویژگی :

  • احیا کننده موهای آسیب دیده بر اثر دکلره
  • ابرسان و ترمیم کننده رطوبت مو

طریقه مصرف ماسک آبرسان مو :

پس از استفاده نهایی از شامپو( ترجیحا  شامپوی بعد از رنگ ) این ماسک را کاملا بر روی موها قرار دهید و پس از 2 تا 3 دقیقه موها را با آب فراوان شستشو دهید.

نکته اول : مصرف عادی ماسک مو  : بعد از مصرف شامپو مخصوص مو و پوست سر پی کریتیو ، مواد را به ساقه و نوک مو آغشته کرده و بعداز ۳ الی ۵ دقیقه موها را آبکشی کنید و قبل از این که موها کاملا خشک شود مقداری سرم غنی شده به موها زده سپس مو را براشینگ کنند.

 مصرف حرفه ای : موهای خشک را کمی به کمک آبپاش نم دار کرده مواد را سرساقه تا نوک مو آغشته و سپس زیر کلاه سشوار به همراه بخور رفته و بعداز مکث ۵ الی ۱۰ دقیقه بیرون آمده و مو را آبکشی کنید.

مصرف درمانی و تاثیرگذارتر : از نکته دوم موهای خشک را کمی به کمک آبپاش نم دار کرده مو را از ساقه تا نوک مو آغشته و موها کاملا  شانه کشی شود و بعد موهارو اتو کشی کنید یک مرحله انجام دهید(با حرارت زیر ۱۵۰ درجه) و بعد از مکث ۵ دقیقه ای موها را با آب ولرم روبه سرد آبکشی انجام شود.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیday revitalizing mask 500 mil
سایر مشخصات
برند

دی

مبدأ برند

ایتالیا

خصوصیت

آبرسان و ترمیم کننده مو
احیا کننده موهای آسیب دیده
ترمیم کننده
نرم کننده

مناسب برای

مو های خشک
موهای آسیب دیده
موهای دکلره شده
موهای رنگ شده

حجم

500 میلی لیتر

نظرات کاربرانday revitalizing mask 500 mil

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک آبرسان و احیا کننده مو کریتیو”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.