شامپو روغن آرگان پرنسلی حاوی کراتینآفر 12 به 1Princely ArganOil Shampoo

برند پرنسلی شناسه محصول: 36096 دسته: ,
  • شامپو پرنسلی
  • حاوی روغن آرگان
  • حاوی کراتین
  • نرم کننده مو
  • مناسب برای انواع مو
  • حجم 300 میل

با خرید 13 عدد از این محصول یک عدد رایگان را دریافت نمایید

۱۵۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیPrincely ArganOil Shampoo

شامپو روغن آرگان پرنسلی حاوی کراتین ترمیم کننده، آبرسان و مغذی موها می باشد.
کراتین موجود در این شامپو بافت های آسیب دیده و شکننده موها را ترمیم و به موها استحکام می بخشد. همچنین افرادی که موهای خود را کراتینه کرده اند با استفاده از شامپو پرو پرنسلی نه تنها موجب از بین نرفتن کراتینه موهایشان می شوند بلکه با وجود کراتین داخل شامپو به افزایش دوام کراتین موهایشان هم کمک می کنند. در ترکیبات این شامپو مواد مضر برای مو وجود ندارد و به همین خاطر تمام اعضای خانواده می توانند از این شامپو استفاده کنند. امروزه خواص بسیار روغن بی نظیر آرگان برای همه آشکار شده است. روغن آرگان نه تنها آبرسان و مغذی موها می باشد در عین حال بر خلاف روغن های تقویتی دیگر به هیچ عنوان باعث چرب شدن موها نمی شود.
ماسک مو تقویت کننده مو و درمان کننده موهای خشک و وز و آسیب دیده است که انواع مختلفی دارد و هر کسی باید با توجه به جنس مو، میزان آسیب دیدگی مو و حتی تقویت مو از یکی از انواع ماسک مو استفاده کند. همه ما دوست داریم که موهای سالم، درخشان، خوش حالت و براق داشته باشیم. پس اگه از داشتن موهای سالم لذت می برید، باید برای موها وقت گذاشته و تقویتشان کنید تا در این شرایط نامناسب آب و هوایی آسیب نبینند. نازک شدن تار مو و در نتیجه آسیب پذیر شدن موها مشکلی است که اکثر ما را نگران و ناراحت کرده است. در میان محصولات آرایشی و بهداشتی مو، ماسک مو، محصولی است که از نازک شدن و شکننده شدن موها جلوگیری کرده و مقاومت مو را در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی افزایش می دهد.
بعداز استفاده از شامپو روغن آرگان پرنسلی جهت حفظ لطافت مو در طی روز میتوانید از روغن آرگان پرنسلی استفاده نمایید .
همچنین میتوانید تمامی محصولات باکفیت پرنسلی را این لینک مشاهده فرمایید

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیPrincely ArganOil Shampoo
سایر مشخصات
برند

پرنسلی

حاوی

روغن آرگان

نوع

شامپو

حجم

300 میل

نظرات کاربرانPrincely ArganOil Shampoo

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو روغن آرگان پرنسلی حاوی کراتین”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.