رول ضد تعریق زنانه شون صورتی Pink PrincessSchon Pink Princess Roll-On Deodorant 60ml For Women

– کنترل تعریق و بو در تمام طول روز
– ماندگاری ۲۴ ساعته
– فاقد الکل
– بدون ایجاد لک بر روی لباس
– رایحه میوه های تابستان، چوب سدر و وانیل
– سازگار با تمام انواع پوست ها

۲۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیSchon Pink Princess Roll-On Deodorant 60ml For Women

“دئورولان – ضدتعریق-مام زنانه شون صورتی  یا پینک پرنسس”  دارای فرمولاسیون مدرن  با حداکثر اثربخشی برای جلوگیری از تعریق و ایجاد بوی بد در تمام طول روز است. بهره ­گیری از عصاره ­های گیاهی و تلفیق شگفت ­انگیزی از رایحه ­ی میوه های جنگلی  یک روز نشاط بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

مام زنانه شون صورتی Pink Princessفاقد الکل و پارابن بوده و روی لباس لکه ایجاد نمی­کند. دئورولان شون مناسب تمامی انواع پوست می باشد.

فرمولاسیون مدرن رول ضد تعریق زنانه شون Pink Princess با بهره گیری از خواص گیاهی و رایحه­ های شگفت انگیز طبیعی، بدون استفاده از الکل و پارابن، این محصول را برای تمامی انواع سلیقه ها و تمامی انواع پوست ها مناسب ساخته است.

– کنترل تعریق و بو در تمام طول روز
– ماندگاری ۲۴ ساعته
– فاقد الکل
– بدون ایجاد لک بر روی لباس
– رایحه میوه های تابستان، چوب سدر و وانیل
– سازگار با تمام انواع پوست ها

نحوه مصرف رول ضد تعریق زنانه شون Pink Princess :

  • به صورت روزانه پس از استحمام دئورولان شون را روی پوست تمیز و خشک زیر بغل مورد استفاده قرار داده و تا زمان خشک شدن منتظر بمانید.

برند Schon محصولی مشترک از کشور ایران و آلمان، با همکاری شرکت کریس اند کارل آلمان، که تهیه مواد اولیه و ارائه فرمولاسیون محصولات را برعهده دارد، و شرکت آریان کیمیا تک ایران است که در ایران تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد. «شون» در زبان آلمانی به معنای زیبایی است.

طبق فلسفه این برند زیبایی طبیعی و ماندگار، زیبایی برخواسته از طبیعت است. به همین دلیل محصولات گیاهی شون با بهره‌گیری از عصاره گیاهان و میوه‌ها و خواص مرتبط با آنان خلق شده‌اند.

  • محصولات گیاهی شون با استفاده از مؤثرترین عصاره گیاهان و میوه‌ها، و مطابق با خواسته افرادی که دوستدار طبیعت و محصولات طبیعی هستند تولید می‌شوند.
  • شون یک برند دوستدار طبیعت محسوب می‌شود و کمپین‌هایی برای محافظت از محیط زیست با کمک نام تجاری خود برگزار می‌کند.
  • برای مثال برند شون مشتریان خود را تشویق به استفاده کمتر از کیسه‌های پلاستیکی هنگام خرید می‌کند و در راه ترویج و توسعه فرهنگ حفظات از محیط زیست تلاش بسیاری می‌کند.
  • محصولات شون شامل محصولات مراقبت از بدن، صورت و مو به همراه شامپو بدن‌های کرمی و انواع محصولات محافظ آفتاب است. شون تا به امروز حدود ۶۵ محصول در کارنامه خود دارد.
نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیSchon Pink Princess Roll-On Deodorant 60ml For Women
سایر مشخصات
برند

شون

مناسب برای

خانم ها

حجم

60 میلی لیتر

ماندگاری

24 ساعت

نوع رایحه

میوه ها و چوب گیاهان خوشبو

ضد حساسیت

بله

الکل

ندارد

مبدأ برند

ایران

سایر ویژگی ها

بدون ایجاد لک و سفیدی
ضد تعریق و خوشبو کننده
فاقد پارابن