آرایش لب براساس فرم لب

آرایش لب براساس فرم لب

آرایش لب های نازک و پهن

آرایش لب از اصلی ترین بخش های آرایش صورت است که در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، آرایش لب ها باید تناسب با فرم لب باشد یعنی آرایش لب خانم هایی لب های باریکی دارند با آرایش خانم هایی که لب های گوشتی دارند فرق میکند.آرایش لب

آرایش لب

در این بخش از دنیای مد سایت میکاپ110 به شما میگوییم لب هایتان را چگونه آرایش کنید با ما همراه باشید.

 

آرایش لب بر اساس فرم لب

 

آرایش مخصوص لب های باریک

اکثر خانم هایی که لب های نازک و باریک دارند دوست دارند هنگام آرایش لب، آن ها را کمی برجسته و گوشتی تر جلوه دهند به همین دلیل بهتر است ابتدا با خط لبی که یک درجه از رنگ رژلب تان تیره تر است زیر خط اصلی لب را بکشید سپس از رژلب های خوش رنگ و جذاب استفاده کنید، با یک مداد سفید یک خط کمرنگ زیر خط لب تان بکشید تا لب های برجسته و زیباتری داشته باشید.

 

آرایش لب بر اساس فرم لب

 

آرایش مخصوص لب های گوشتی

برای آرایش لب های درشت و گوشتی نباید خط لب را زیر خط اصلی بکشید بلکه باید دقیقا روی خط اصلی لب باشد، سعی کنید از رژلب های تیره استفاده کنید حالا باید با مداد سفید خطی کمرنگ در وسط لب کشیده شود. برای لب های گوشتی و برجسته رژلب های براق و مایع مناسب نیستند بهترین گزینه برای آن ها رژلب های مات هستند.

 

آرایش لب بر اساس فرم لب

 

نکته: خط لب های مومی بهترین نوع خط لب هستند زیرا نرم هستند و به راحتی روی لب حرکت میکنند، خط لب باید همرنگ رژلب یا نهایتا یک درجه تیره تر از رنگ رژلب باشد.

چند نكته در استفاده از خط لب

رایج‌ترین راهی كه برای بزرگ‌تر كردن لب با خط لب وجود دارد و بیشتر خانم‌ها از آن مطلع هستند، كشیدن خط لب یك اینچ بالای لب است كه البته باید با اصول كشیده شود.

نكته دیگری كه باید رعایت كنید این است كه به هیچ عنوان رنگ خط لب‌تان با رنگ رژلبی كه استفاده می‌كنید تفاوت نداشته باشد. شما خط لب را برای برجسته كردن لب و بزرگ كردن آن استفاده می‌كنید، اگر رنگ مدادی كه استفاده می‌كنید با رنگ رژتان تفاوت داشته باشد، شما نمی‌توانید به این خواسته دست پیدا كنید.

سعی كنید از مداد لب‌های نرم برای كشیدن خط لب استفاده كنید؛ مداد لب‌های مومی بهترین گزینه هستند چون به آرامی روی لب حركت می‌كنند و لب را زخم نمی‌كنند.

بهتر است از مداد لب مات استفاده كنید تا اگر قسمتی را اشتباه كشیدید به راحتی بتوانید آن را پاك كنید.

* خط لب را به آرامی و ابتدا دور تا دور لب‌تان بكشید و سپس به قسمت‌های داخلی لب هم گسترش دهید. سعی كنید تمام لب‌تان را خط لب بكشید تا در صورت پاك شدن رژ از روی لب‌ همچنان رنگ خط لب روی لب‌تان باقی مانده باشد.

 

منبع : سایت نمناک و بیتوته

مدیر سایت
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
ارسال دیدگاه