رنگ مو

چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟

چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟

رنگ موی مشکی با همه رنگ ها متفاوت بوده و افرادی که از این رنگ استفاده می کنند در صورتی که بعدا بخواهند آن را تغییر دهند، با مشکل مواجه می شوند. از این رو شاید بخواهید بدانید چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟ زمانی که از این رنگ برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید، دیگر نمی توانید یک رنگ دیگر بر روی مو ها بزنید.

این کار کاملا بی فایده بوده و مو به همان رنگ مشکی قبلی باقی می ماند. امروزه روش های مختلفی وجود دارد که بتوان این رنگ را از روی مو ها پاک کرده و برای رنگ زدن دوباره مو ها اقدام کنید.برای خرید رنگ مو به فروشکاه میکاپ110 مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید

چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟

شاید بپرسید چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟ برای انجام این کار می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که بسیاری از آن ها کاملا موثر بوده و در مدت زمان کوتاهی رنگ مشکی را از روی مو ها پاک می کند. موثرترین و کاربردی ترین روش هایی که برای پاک کردن رنگ مشکی از روی مو ها می توان استفاده کرد، عبارتند از:

  • استفاده از ویتامین C

در این روش باید ابتدا قرص ویتامین C را با آب جوشیده خنک، مخلوط کنید. دقت داشته باشید که مقدار آب باید کم باشد تا یک خمیر درست شود. حال خمیر به دست آمده را با کمک یک فرچه بر روی مو ها بکشید و سپس مو ها را با کلاه مخصوصی بپوشانید. حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه صبر کنید و در نهایت مو ها را با آب و شامپو بشویید.

چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟

  • استفاده از مایع ظرفشویی

برای انجام این کار باید مقداری مایع ظرفشویی و شامپو به نسبت ۲ به ۱ مخلوط کرده و به طور کامل بر روی مو ها بکشید. حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید و پس از آن برای شستشوی مو ها اقدام نمایید. پس از گذشته حداقل یک هفته یک بار دیگر این کار را انجام دهید تا رنگ مشکی به طور کامل از روی مو ها پاک شود. دقت داشته باشید که این کار ممکن است خطرناک باشد و به بافت مو ها آسیب برساند. از این رو بهتر است که برای این کار از یک آرایشگر متخصص کمک بگیریم تا از طریق استاندارد ترین روش های ممکن، این نوع رنگ مو را از روی مو ها پاک کند.

  • استفاده از سرکه سیب

اگر قصد دارید که با این روش به هدف خود برسید، باید سرکه سیب را با کمی آب مخلوط کرده و آن را بر روی سر خود بریزید. دقت کنید که همه تار های موی شما به این محلول آغشته شده باشند. پس از آن مو ها را با کلاه مخصوصی بپوشانید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. در نهایت نیز مو ها را با آب و شامپو بشویید.

پاک کردن رنگ موی مشکی با موثر ترین روش ها

برای پاسخگویی به سوال چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟ باید بگوییم که برای این کار از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که برخی از آن ها نسبت به بقیه موثر تر هستند. اگر روش های بالا نتوانند در پاک کردن رنگ مشکی موثر باشند، باید روش های زیر را امتحان کنید.خواندن مقاله رنگ مو اکسترا چیست ؟ اطلاعات شما را در رنگ مو افزایش میدهد پیشنهاد میشود حتما مطالعه کنید.

  • استفاده از روغن داغ

برای این کار باید روغن نارگیل را داغ کنید و تار مو ها را به آن آغشته کنید. مو ها را با کلاه مخصوص بپوشانید و شب تا صبح کلاه را از روی سر خود برندارید. فردای همان روز به حمام رفته و مو های خود را بشویید. بهتر است که برای شستشوی مو ها در این مرحله از شامپوی ضد شوره استفاده کنید.

استفاده از روغن داغ برای پاک کردن رنگ مشکی از روی مو

  • دکوپاژ موی مشکی

در شرایطی که هیچ یک از راهکار های خانگی گفته شده، نتواند رنگ مشکی را از روی مو ها پاک کند باید به دنبال یک روش خاص باشید. در این روش باید پودر دکلره را با اکسیدان شماره ۲ مخلوط کنید و محلول حاصل را بر روی سر خود بمالید. حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید و در نهایت مو ها را با آب و شامپو بشویید. برای انجام این کار باید حتما به آرایشگاه بروید و هرگز این کار را خودتان انجام ندهید. بهترین است که از کارشناسان تخصصی رنگ مو فعال در آرایشگاه حمید بخشی برای این کار کمک بگیرید تا با بهترین روش ممکن این کار را برای شما انجام دهند.

کلام آخر

بسیاری از افراد می پرسند چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟ با توجه به این که این رنگ به راحتی از روی مو ها پاک نمی شود، نمی توان بر روی آن از رنگ موی دیگری استفاده کرد. از این رو برای رنگ زدن مجدد مو ابتدا باید این رنگ را پاک کرده و سپس برای رنگ دوباره مو ها اقدام کنید. برای این کار می توانید از مخلوط سرکه سیب و آب، روغن نارگیل داغ شده، ویتامین C استفاده کنید و یا طریق دکوپاژ به هدف خود نزدیک شوید. اگر قصد دارید که با بهترین روش ممکن، این رنگ را از روی مو های خود پاک کنید، بهتر است که با سایت حمید بخشی در ارتباط باشید.

سوالات متداول برای چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم؟

  1. آيا استفاده از آب لیمو نیز می تواند در از بین بردن رنگ موی مشکی موثر باشد؟

بله، برای این کار باید آب لیمو را با مقدار کمی آب مخلوط کنید و محلول حاصل را بر روی مو ها بزنید. چند ساعت صبر کنید و پس از آن برای شستشوی مو ها اقدام کنید.

  1. برای پاک کردن رنگ موی مشکی با استفاده از جوش شیرین چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

باید جوش شیرین را با شامپوی ضد شوره ترکیب کرده و پس از خیس کردن مو ها، مخلوط حاصل را بر روی مو ها بمالید. حدود ۵ تا ۷ دقیقه صبر کنید و پس از آن مو ها را با آإ و شامپو بشویید.

  1. آیا امکان دارد که دوبار مو ها را دکوپاژ کنیم؟

بله، در شرایطی که با یک مرحله دکوپاژ به نتیجه مطلوبی نرسیدیم، بعد از گذشت چند روز می توانید برای انجام دوباره این کار اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید