رنگ مو

رنگ مو اکسترا چیست ؟

رنگ مو اکسترا چیست

در پاسخ به این سوال که رنگ موی اکسترا چیست؟رنگ مو یکی از محصولات پر طرفدار در بین خانم ها است که به صورت دائمی و موقت بوده که البته تاثیر زیادی بر ظاهر و زیبایی چهره دارد. با توجه به تقاضا برای این محصول انواع برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای طیف های رنگی متنوعی هستند. در این بین رنگ اکسترا نیز یکی از طیف رنگی پر طرفدار بوده که بسیاری از افراد مایل به استفاده از این رنگ مو هستند.  در ادامه قصد داریم رنگ موی اکسترا و همچنین کاربردهای این رنگ مو را بررسی کنیم و در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه کنیم.برای خرید رنگ مو شما میتوانید به صفحه مورد نظر رفته و خرید خود را انجام دهید همچنین برای مشاوره و خرید عمده با بهترین مشاوران، در این حوزه  با شماره تماس 02133546411 تماس حاصل نمایید.

معرفی رنگ موی اکسترا

در رابطه با اینکه رنگ موی اکسترا چیست؟ می توان بیان کرد که این طیف رنگ مو به صورت دائمی است و برای پوشاندن موهای سفید گزینه عالی محسوب می شود. در ترکب این رنگ مو آمونیاک به کار رفته است که به موجب آن کوتیکول های مو باز می شود و به صورت عمیق به داخل رنگدانه های مو نفوذ پیدا می کنند. با استفاده از این رنگ مو ظاهر جدیدتری بر روی چهره شما ایجاد می شود و رنگ مو به خوبی تغییر خواهد کرد.

کاربرد رنگ موی اکسترا

آرایشگران حرفه ای و همچنین افراد عادی از طیف رنگ های مختلفی از اکسترا برای موهایی که رنگ پایه قوی تری دارند به راحتی استفاده می کنند. البته طیف رنگی اکسترا دارای کاربردهای به شرح زیر است

پوشش دادن موهای سفید

رنگ موی اکسترا به خوبی سفید موها را پوشش می دهد و ظاهری یکدست و طبیعی بر روی موها ایجاد می کند.

ایجاد رنگ های تیره

رنگ موی اکسترا در ایجاد رنگ موهای تیره همچون قهوه ای تیره، مشکی  و قرمز تیره به خوبی عمل می کند.

ایجاد رنگ‌های روشن‌

البته رنگ موی اکسترا با طیف رنگ متنوعی که دارد در ایجاد رنگ موی روشن همچون بلوند، قهوه ای روشن، قرمز روشن و بلوند بسیار مفید است.

معرفی بهترین برند های دارای رنگ موی اکسترا

این روزها  با توجه به پیشرفت های زیادی که  در صنعت مد و زیبایی شده است بسیار از برندها در ساخت و توزیع محصولات آرایشی مو فعالیت می کنند. که البته برخی از برندها داخلی و دیگر برندها نیز خارجی هستند که طیف رنگ متنوعی از اکسترا را برای مشتریان ارائه می دهند. این برندها که دارای رنگ موی اکسترا هستند عبارت اند از:

لورال

یکی از برندهای محبوب رنگ موی اکسترا برند لورال است که بهترین کیفیت را از رنگ موی اکسترا به مشتریان ارائه می دهد.

گارنیه

از دیگر برندهای محبوب در حوزه رنگ مو می توان برند گارنیه را معرفی کرد که طیف متنوعی از رنگ موی اکسترا را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

ویلا

برند ویلا اکسترا یک برند آلمانی است که از ویژگی های برتر این برند می توان به پوشش عالی و ماندگاری بالا اشاره کرد.

دنی وان

در بین سالن داران برند دنی وان آوازه و محبوبیت بالایی دارد و از طفی محصولات این برند از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

آدونیس

یکی دیگر از برندهای ایرانی رنگ موی اکسترا، برند آدونیس است که اکثر آرایشگران از این برند استفاده می کنند به این دلیل که از پوشش دهی خوبی برای موها برخوردار است.

مارال

مارال نیز یکی از برندهای قدیمی اکسترا است که پوشش دهی بالایی در رنگ کردن موها دارد.

هاترکس

از برندهای با کیفیت رنگ موی ایرانی می توان هاترکس را معرفی کرد که کیفیت بالایی دارد و بهترین پوشش دهی را ارائه می کند.

برای تثبیت رنگ مو باید چه کاری انجام داد؟

برای اینکه رنگ پذیری موها بالاتر رود و به خوبی رنگ موها را تثبیت کرد چه راهکارهایی وجود دارد. در پاسخ به این سوال که رنگ موی اکسترا چیست؟ مطالبی را بیان کردیم و برندهای معروف اکسترا را به شما معرفی کردیم. در اینجا ذکر این نکته اهمیت زیادی دارد که چگونه می توان رنگ موها را تثبیت کرد. برای تثبیت رنگ موها رهکارهایی زیادی وجود دارد که عبارت اند از:

بهترین راهکار این است که در هر بار دفعات حمام موهای خود را با شامپو نشویید.

بعد از حمام کردن بهتر است از ماسک های مراقبتی مو استفاده کنید که حاوی چای سبز و روغن آرگان باشد.

کمتر در زیر نور خورشید قرار بگیرید و بهتر است از کلاه و عینک افتابی استفاده کنید.

برای نفوذ هر چه بیشتر رنگدانه ها به ساختار مو بهترین کار این است که بعد از هر بار رنگ کردن، به مدت 2 الی 3 روز موها را نشویید.

از دستگاه های حرارتی همچون برس مو، اتو و سشوار استفاده نکنید به این دلیل که این دستگاه به مو آسیب وارد می کنند. بنابراین استفاده از این دستگاه های حراراتی را به حداقل برسانید.

برای تثبیت مو به جای آب گرم از آب سرد استفاده کنید.

بهتر است پس از هر بار شستن از مواد نرم کننده مو استفاده کنید.

آیا در بارداری استفاده از رنگ مو ضرر دارد؟

شاید این جمله را بارها از بزرگ ترهای خود شنیده باشید که نباید در زمان بارداری از رنگ مو استفاده کرد. این جمله درست است به این دلیل که طبق تحقیقات به عمل آمده در این رابطه، نباید در سه ماهه اول از بارداری از رنگ مو استفاده کرد.

با توجه به این امر خانم های باردار نباید تا سه ماه اول بارداری از رنگ مو استفاده کنند. بهترین کار این است که رنگ کردن موها را به ماه ها بعد موکول کنید. اما رنگ کردن در دوران بارداری با چه عوارضی همراه است؟رنگ کردن در دوران بارداری آن هم در سه ماه اول بارداری موجب ایجاد مشکلات پوستی و همچنین آلرژی در جنین می شود.

چگونه بهترین رنگ مو را انتخاب کنیم؟

در زمان انتخاب رنگ مو بهتر است به رنگ پوست و رنگ چشم های خود توجه داشته باشید. بنابراین اگر پوست صورت شما سرد  یا گرم است یا اینکه صورت لاغر یا چاقی دارید می توانید مناسبترین رنگ مو را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در پاسخ به این سوال که رنگ موی اکسترا چیست؟ بیان کردیم که این رنگ مو یکی از پرطرفدارترین رنگ مو در بین خریداران است به این دلیل که دارای طیف رنگ متنوعی است. از طرفی کیفیت بالایی دارد و با قیمت مناسبی در بازار برای مشتریان ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید