خرید محصولات با قیمت ویژه آرایشگران

قیمت ویژه آرایشگران

سلام به همه مشتریان عزیز

از آنجا که بسیاری از مشتریان فروشگاه ما از شما سالنداران و آرایشگران عزیز میباشند تصمیم گرفتیم که برای سهولت خرید شما عزیزان از سایت و عدم نیاز برای مراجعه حضوری با توجه به شرایط فعلی و حفظ سلامتی تان قسمتی رو طراحی کنیم تا بتوانید به راحتی قیمت ها و آفرهای مخصوص سالنداران را ببینید و با همان قیمت خرید خودتان رو ثبت کنید.

روش مشاهده و خرید با قیمت ویژه سالنی

در این روش شما عزیزان می بایستی ابتدا در سایت به عنوان آرایشگر ثبت نام نمایید مراحل ثبت نام به شرح زیر میباشد :

 

 

پس از آن با نام کاربری که همان شماره همراه می باشد وارد سایت میکاپ 110 شده و میتوانید قیمت مخصوص سالنداران و آرایشگران را مشاهده و با همان قیمت خرید کنید.

مثال برای قیمت رنگ مو :

مثلا رنگ مویی که قیمت تک آن 35000 تومان میباشد و قیمت سالنی آن 30000 تومان است در سایت برای عموم 35000 تومان نمایش داده میشود.

حالا اگر شما به عنوان آرایشگر وارد شوید

به شما 30000 تومان نمایش داده میشود و مبلغ خرید شما همان 30000 میباشد.

همچنین آفرهایی که برای ارایشگران از طرف فروشگاه در نظر گرفته میشود و از طریق اینستاگرام ما ، به اطلاع میرسد هم برایتان قابل اعمال است.

به طور مثال آفر خرید 13 رنگ به قیمت 12 رنگ (1+12)

حالا چه فایده ای داره؟

با این روش شما هر زمان که بخواهید میتوانید قیمت بگیرید و سفارش یزنید. و سفارشتان برایتان ارسال خواهد شد

چه ضرورتی داره؟

در شرایط فعلی با توجه به بیماری کرونا و ترجیح به خانه ماندن و به مراکز شلوغ نرفتن جهت خرید ، برای حمایت و پشتیبانی از آرایشگران و تامین مایحتاج کاری آنها این اقدام را انجام دادیم.

همچنین برای دوستان و عزیزان خارج از تهران بهترین روش برای خرید محصولاتشان میباشد . چون با توجه به شلوغی فروشگاه ممکن است نتوانیم پاسخگوی آنها باشیم.

مدیر سایت
دیدگاه کاربران
3 دیدگاه
ارسال دیدگاه