بوتاکس ایجی مکس Agi Max Plus Hair BotoxAgi Max Plus Hair Botox

  • ساخت کشور برزیل
  • حجم 900 میلی لیتر
    بدون قرنطینه با براقیت و شاین بالا
  • بانرمی و ابریشمی شدن بی نظیر موها
  • ضد زردی مو، اورجینال و با تضمین کیفیت
  • جنس محفظه نگه دارنده آن پلاستیک می باشد.
  • بو و گاز خیلی کمصافی تا 60 % و احیا تا 100%
  • مناسب انواع مو مخصوصا موهای آسیب دیده و دکلره شده

جهت بررسی بیشتر این محصول میتوانید سایت رسمی شرکت سولار برزیل را مشاهده فرمایید.

فروش بوتاکس ایجی مکس بصورت میلی در ظروف پلاستیکی نیز در سایت موجود است

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالیAgi Max Plus Hair Botox

بوتاکس ایجی مکس Agi Max Plus Hair Botox

بوتاکس مو

بوتاکس مو یکی از روش های درمانی برای افزایش مقاومت و بهبود ظاهر مو می باشد. مو هم مانند پوست صورت براثر افزایش سن، شرایط آب و هوایی، صاف کردن، سشوار کشیدن و انجام تعداد دفعات مکرر رنگ و دکلره مو، پری و الاستیسیته مو نیز از بین می رود و باعث وز شدن، خشن و زبر و بدحالت شدن موها نیز می شود.
بوتاکس مو یک روش شیمیایی نیست بلکه یک نرم کنندگی عمیقی است که باعث بازسازی موهای آسیب دیده می شود. بوتاکس مو با استفاده از مواد اولیه ای مانند پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها، لیپیدها، روغن خاویار، بونت- ال پپتید، ویتامین B5 و ویتامین E هر گونه شکافی در الیاف مو را پر می کند و باعث ابریشمی، براق و زیباتر شدن موها خواهد شد.

بوتاکس ایجی مکس Agi Max Plus Hair Botox

بوتاکس ایجی مکس باعث ایجاد شادابی، استحکام مو، جوان شدن مو، احیا ساقه مو، مرطوب شدن موها و درمان کردن موهای آسیب دیده شده و ساختار مو را بازسازی می کند. این محصول برای انواع موها مناسب بوده و حتی برای خانم های باردار، مادران شیرده و کودکان پایین ده سال هم مناسب می باشد. بوتاکس ای جی مکس با زخیم سازی تارهای مو تاثیر زیادی در درمان موهای نازک دارد و بهترین درمان برای کسانی است که موهای کدر و بد حالت دارند، ریشه های موها را از درون تقویت می کند و پیچ و تاب موها را کم می کند.
بوتاکس ایجی مکس برای موهایی که در پایه 8 یا 9 هستند و استپ کرده اند و آسیب بسیار بالایی دارند، بسیار مناسب بوده و آبرسانی فوق العاده بالایی در کنار درخشان سازی انجام می دهد. این محصول با فرمول پیشرفته خود به راحتی نرمی و لطافت موها را همراه با صافی را باز می گرداند.

مزایای بوتاکس ایجی مکس

1. این درمان یک روش شیمیایی نیست بلکه یک درمان نرم کنندگی عمیقی است که به بازسازی موهای شما کمک خواهد

کرد.

2. بوتاکس ای جی مکس موها را تقویت، احیا، مرطوب، لطیف، سبک و براق می کند.
3. این بوتاکس با فرمولاسیون خاص خود به ترمیم موها در طول زمان کمک زیادی می کند.
4. این محصول با زخیم سازی تارهای مو تاثیر زیادی در درمان موهای نازک دارد و بهترین درمان برای کسانی است که موهای کدر دارند.
5. این بوتاکس به دلیل داشتن آمینو اسید، پروتئین ها، کلاژن و روغن های گیاهی باعث احیای بسیار بالا و هم چنین براقیت و نرمی بالای موها خواهد شد.

نحوه استفاده از بوتاکس ایجی مکس

مرحله اول: ابتدا موها را 2 مرتبه با استفاده از شامپو قلیایی قبل کراتین به مدت 10 دقیقه بشویید و موها را به صورت پایین به بالا ماساژ دهید تا فولیکول و راحتتر باز شود و مواد خاصیت جذب بالاتری داشته باشد.

مرحله دوم: بوسیله باد سشوار و حوله آب موها را بگیرید و فقط 10 الی 20 % نم موها را باقی بگذارید. سپس موها را از پشت سر به لایه های نازکی تقسیم و دسته بندی کنید.

مرحله سوم: از یک سانتی متر مانده به ریشه شروع به گذاشتن مواد کنید و دقت داشته بشید که موها کاملا به مواد آغشته شده باشند.

مرحله چهارم: به موها زمان مکث بدهید. این زمان بسته به نوع آسیب دیدگی مو از 30 الی 60 دقیقه متغیر می باشد. سپس موها را آبکشی کنید تا زمانی که 50 % مواد بر روی مو باقی مانده باشد. سپس موها را بوسیله سشوار براشینگ کنید.

مرحله پنجم: لایه های نازک مو را با استفاده از اتو با دمای 180 درجه اتوکشی کنید تا زمانی که موها خالی از مواد شوند.

مرحله ششم: موها را به ماسک تثبیت کننده آغشته کنید و به مدت 20 دقیقه منتظر بمانید و بعد موها را شسته و با باد سشوار خشک کنید.

فروشگاه میکاپ 110 برای سلامتی و مراقبت از موهای شما محصولات متنوعی را ارائه نموده است. برای مشاهده به بخش مراقبت مو مراجعه نمائید.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیAgi Max Plus Hair Botox
سایر مشخصات
برند

ایجی مکس
سولار

مبدأ برند

برزیل

حجم

900 میلی لیتر

نظرات کاربرانAgi Max Plus Hair Botox

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بوتاکس ایجی مکس Agi Max Plus Hair Botox”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.