اخبار آرایشی

۱۰ ترند آرایشی سال ۲۰۲۴

۱۰ ترند آرایشی سال ۲۰۲۴

یک تصور غلط وجود دارد که آرایش فقط برای پنهان کردن عیوب و لک های صورت استفاده می‌شود. اما در واقع، آرایش می‌تواند یک وسیله سرگرم کننده برای بیان خلاقیت شما باشد و به بخشی قوی از استایل و زیبایی کلی شما تبدیل شود. آرایش به شما این امکان را می‌دهد که هر روز همان چیزی باشید که می‌خواهید باشید. در حالی که یک ظاهر طبیعی و بدون آرایش معمولا کسل کننده می‌شود. برای آرایش کردن به طور معمول لازم است سبک های مد در هر سال را بدانید. ترندهای زیبایی 2024 بر خلاف سال 2023 که بسیار ملایم و ساده بود پر از سرزندگی و شادابی مخصوصا برای فصول بهار و تابستان است. در این مقاله ما 10 ترند آرایشی سال 2024 را برایتان آورده ایم تا از آن برای به روز بودن و خاص بودن استفاده کنید.

1- رژگونه عروسکی و پر رنگ  Sunset Blush

امسال برای رژ گونه ، رنگهای گرم و پرهیجان و پر رنگ مد شده است. رژگونه سانست یک ترند آرایشی است که از رنگ های زیبای غروب خورشید الهام گرفته شده است. می توانید با استفاده از دو یا چند رنگ رژگونه و کمی هایلایتر مایع به این ظاهر برسید. استفاده از رژ گونه عروسکی و پر رنگ، یک راه عالی برای تقویت آرایش و زیباتر به نظر رسیدن است.

توانایی Sunset Blush در برانگیختن حس زیبایی طبیعی و شگفتی آن را از سایر گرایش های آرایش متمایز می کند. همانطور که رنگ ها به طور یکپارچه با هم ترکیب می شوند، یک درخشش آفتابی را به تصویر می کشند که گرما و سرزندگی را ساطع می کند. چه برای یک روز معمولی و چه برای یک موقعیت خاص، رژگونه سانست به هر ظاهری زرق و برق می بخشد و بدون زحمت ویژگی های طبیعی فرد را افزایش می دهد.

2- سایه آبی

پنتون رنگ هلویی را به عنوان رنگ سال 2024 اعلام کرده است، اما به گفته خیلی از صاحبان مد رنگ آبی در مرکز توجه قرار دارد و انتظار داریم در ترند آرایشی سال 2024  حتی در برخی موارد رژ آبی را نیز ببینیم. ریمل ها و خط چشم های آبی اخیراً زیاد شده اند. با وجود تبلیغات سال گذشته مانند پری دریایی، بقایای این روند تا به امروز ادامه دارد.

ترند آرایشی سال ۲۰۲۴

3- رژ لب مشکی

نمایش‌های  بهار و تابستان 2024 از شرکت‌هایی مانند دیور و کام د گارچونز، جلوه ای برای لب جادوگر سیاه‌پوست ساخته‌اند. در نمایشگاه دیور، هنرمند آرایش و مدیر عکاسی پیتر فیلیپس با لکه‌دار کردن مداد رنگی خط چشم Diorshow On Stage در مرکز لب‌ها، ظاهری خشن به لب‌ها ایجاد کرده است. رژ لب مشکی را روی تمام لب های خود بمالید. با این حال، برای پوشیدن بیشتر این روند هر روز، می‌توانید خط لب قهوه‌ای یا بنفش تیره را برای مشخص کردن خطوط لب انتخاب کنید و آن را با رژ لب طبیعی یا براق لب که یادآور سبک‌های محبوب دهه 90 است، هماهنگ کنید.

4- خط چشم گرافیکی

خط چشم چند خطه و گرافیکی که اغلب با مداد خط چشم به دست می آید، روند خط چشم پررنگ را یک قدم جلوتر می برد. در ترند آرایشی سال 2024 شاهد ظهور طرح های پیچیده و هنرمندانه ای هستیم که پلک ها را تزئین می کنند. در این نوع خط چشم، الگوهای هندسی، اشکال انتزاعی و حتی تصاویر با جزئیات دیده می‌شود . این ترند برای کسانی که دوست دارند خلاقیت و فردیت خود را از طریق آرایش نشان دهند بسیار مناسب است و هر شکل چشمی با این خط چشم بی نظیر مناسب است.

✅ برای خرید لوازم آرایشی با کیفیت و اصل و ترند روی لینک کلیک کنید.

5- لب براق

با بازگشت آرایش Y2K، ما یک بار دیگر رژ شاهد رژ لب مایع همراه براق کننده لب هستیم. اگرچه برق لب در طول چند دهه محبوبیت پیدا کرده است، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری پرطرفدار شده است. فقط برق لب در سال 2024 با برق لب چسبنده اوایل دهه 2000 بسیار متفاوت است. با محبوبیت آرایش مراقبت از پوست، براق کننده لب به درخشندگی می‌افزاید و در عین حال مزایای مراقبت از پوست مانند آبرسانی، حفاظت از آلودگی‌های محیطی و لایه‌برداری را نیز افزایش می‌دهد. در برخی از براق‌های لب حتی دارای مزایای ضد پیری هستند.

6- سایه های تزئینی با کرییستال و نگین

به جرات می توان گفت که همه ما دوست داریم کمی درخشش به ظاهر زیبایی خود اضافه کنیم، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از ما هنوز هم وسواس زیادی برای اضافه کردن بدلیجات به آرایش خود داریم. بازی آرایش چشم خود را هنرمندانه با استفاده از سنگ هایی مانند کرستال و نگین های ساده یا رنگی ارتقا دهید. ایده های منحصر به فردی را کشف کنید تا درخشندگی را به ظاهر خود بیافزایید و چشمان خود را در مرکز توجه قرار دهید.

7- رژ لب کولایی

ترند لب گیلاس کولا یک سبک آرایش است که از رنگ های غنی و عمیق نوشابه گیلاسی الهام گرفته شده است. در ترند آرایشی سال 2024،  ترکیب رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای با بافت‌های درخشان در رژ لب وجود دارد. به‌جای پوشاندن رنگ‌های طبیعی با بافت‌های مات، به لب‌های خود اجازه دهید با لایه‌ای تازه از رنگ‌های شاداب برای داشتن لب‌های تابستانی عالی بدرخشند. این یک نوع آرایش همه‌کاره است  و هر کسی که می‌خواهد ظاهری جسورانه و پر جنب و جوش به ظاهر خود اضافه کند، می‌تواند از آن لذت ببرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایه های مناسبی را که با رنگ پوست شما مطابقت دارد پیدا کنید.

8- آرایش اسپرسو

آرایش اسپرسو به معنای استقبال از رنگ های تند و قوی نوشیدنی قهوه مورد علاقه ما است. این سایه مد روز به اندازه کافی همه کاره است تا با هر رنگ پوست یا مناسبتی مطابقت داشته باشد. شاید متوجه شده باشید که افراد مشهوری مانند هایلی بیبر، کایا گربر و کندال جنر همگی رویکرد ملایم تری برای آرایش دارند و خط چشم قهوه ای و حتی ریمل قهوه ای را انتخاب می کنند.

آرایش اسپرسو

9- آرایش رنگ سال هلویی

همانطور که اشاره شد رنگ آرایش هلویی به عنوان رنگ سال انتخاب شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این رنگ در ترند آرایشی سال 2024 برای همه خوب به نظر می‌رسد. یک سایه هلویی زیبا که مناسب همه رنگ‌های پوست است، به چشم‌ها، لب‌ها و گونه‌ها گرمای ظریفی می‌افزاید. همانطور که به نظر می‌رسد، رنگ های گرم و براق رنگ های مورد علاقه تابستان، نتایجی را در تمام طول سال برای ایجاد ظاهر آرایش برای روز و شب ارائه می‌دهد.

10- سایه چشم یخی

هر عاشق زیبایی که در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 زندگی کرده است، می داند که سایه چشم مات و یخی همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد. اکنون، ظاهر چشم سرد و یخی بازگشته است و رنگ سایه چشم یخ زده در حال تبدیل شدن به یک پیچ و تاب کاملا مدرن است.  سایه چشم مات آخرین روند زیبایی Y2K است. البته در دنیای آرایشی امروزی، ظاهر یخی فقط به رنگ آبی یا نقره ای ختم نمی‌شود.

سخن نهایی

همانطور که در این مقاله به آن پرداختیم، ترند آرایشی سال 2024 سرشار از رنگ های جسورانه تا طرح های عجیب و غریب، زیبا و سرگرم کننده است. تمام سبک های جدید آرایش، آرایش طبیعی را به شما ارائه می‌دهند تا از سلامت پوست شما و همچنین جذابیت آن مراقبت کند. علاوه بر این، می‌توانید برخی از موارد ترند آرایش 2024 مانند خط چشم دوتایی را با خط چشم آبی ترکیب کنید و گونه ها و لب هایی براق نیز داشته باشید.

سوالات متداول

  • ترند آرایشی سال 2024 در رژ لب چه رنگی است؟

رنگ گیلاس کولا ، ترند لب های مشکی ، رژ لب قرمز،  لب دو رنگ  2 رنگ لب متضاد در لب بالا و پایین، رژ لب مات، هلویی و…

  • رنگ های آرایشی برای بهار 2024 چیست؟

با استفاده از سایه های پر زرق و برق، آبی کم رنگ و صورتی می توانید به چشمانی درخشان برسید. این آرایش ترکیبی از سایه چشم براق و خط چشم فوم دریایی است. ترکیب این سایه با ریمل های آبی راه خود را به سمت ترندهای بهاری باز می کند. از طرفی رنگ‌های قرمز کولایی و هلویی نیز برای استفاده در بهار مناسب است.

  • کدام رنگ سایه چشم در سال 2024 مد است؟

سایه چشم آبی برای سال 2024 بازگشته است. در حالی که نمادهای سبکی مانند پرنسس دایانا و کیت ماس ​​سایه چشم آبی را جزء اصلی دهه 90 قرار دادند، دختران It-girls امروزی کندال جنر، هیلی بیبر و آیریس لاو ثابت کردند که آبی می تواند جذاب باشد.

 

لطفا به این مطلب امتیاز بدین ☺️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *