کرم ترمیم کننده پوست اورین بیوتک BioPair

  • قابل استفاده بعد از انواع جراحت های پوستی، لیزر درمانی، میکرودرم و پیلینگ پوست
  • تحریک تولید عاملهای رشد طبیعی پوست
  • بهبود روند بازسازی و ترمیم پوست های آسیب دیده
  • کاهش التهاب، درد، خارش و تورم و قرمزی پوست
  • افزایش ضخامت اپیدرم
  • افزایش رطوبت، نرمی و انعطاف پذیری پوست
۸۷,۷۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالی

کرم های ترمیم کننده پوست، اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی بالایی دارند. در عین حال مهم ترین کاری که این نوع از کرم انجام می دهد، افزایش سرعت بازسازی پوست و فعال کردن مکانیزم های ترمیمی است. ا

اثرات ضد التهابی و ضد دردی هم که این محصولات دارند، سوزش، درد و خارش محل زخم را کاهش می دهند و احساس ناراحتی را از شما دور می کنند. از طرفی مرطوب نگه داشتن سطح زخم مانع تبخیر آب از بافت های تازه شکل گرفته می شود و خشکی زخم را کنترل می کند.

در خراشیدگی ها، سوختگی های ملایم یا آفتاب سوختگی و زخم ها فقط لایه اپیدرم پوست یا قسمت میانی پوست یعنی دِرم آسیب می بیند. در چنین شرایطی هم زمان با اینکه شما از زخم ها مراقبت می کنید، باید از کرم ترمیم کننده هم استفاده کنید.ترمیم کننده ها برای بعد از لیزر درمانی، میکرودرم و پیلینگ پوست لازمند.

کرم ترمیم کننده Biopair اورین بیوتک یک کرم ترمیم کننده بسیار قوی است که با دارا بودن طیف وسیعی از ترکیبات آنتی باکتریال، تسکین دهنده (مشابه آندورفین ها) و مرطوب کننده قادر است خطر عفونت، درد، تورم، خشکی و التهاب پوست بعد از وارد شدن زخم ،  آسیب و جراحت های پوستی را به سرعت کاهش دهد.

همچنین به واسطه حضور  مجموعه ای از قویترین ترکیبات ترمیم کننده و بازسازی کننده، موجب افزایش تولید فاکتورهای رشد، افزایش سلولهای پوستی ، افزایش ضخامت اپیدرم، جلوگیری از تخریب شدن قسمتی از بافت می گردد.

  • نحوه مصرف: روزی دو تا 4 بار تا بهبودی کامل به موضع بمالید.

ویژگی محصولات اورین بیوتک 🙁 ترمیم کننده پوست)

اول آنکه محصولات مورد استفاده کاملا طبیعی بوده و کاملا ایمن و بی خطر می باشند.

دوم آنکه به دلیل خلوص بالا اثربخشی بسیار بالایی از خود نشان می دهند.

سوم آنکه به علت تولید این مواد توسط موجود زنده، قیمت تمام شده تولید محصول، مقرون به صرفه و توجیه پذیر خواهد بود.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

اورین بیوتک

حجم

30 گرم

مبدأ برند

ایران با همکاری شرکت Silab فرانسه

مناسب برای

آقایان و خانم ها
انواع پوست

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ترمیم کننده پوست اورین بیوتک BioPair”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.