ژل شستشو صورت هیدرودرم مخصوص پوست خشکHydroderm Facial Cleansing Gel ForVery Dry Skin Makeup Remover 150g

  • مناسب برای:پوست خشک و حساس
  • حاوی آلوئه‌ورا، اوره و شی‌باتر
  • پاک کننده آلودگی، باقیمانده‌ی مواد آرایشی و سلول‌های مرده را از سطح پوست
  •  تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  •  بازسازی و حفظ تعادل آب و چربی پوست
  • وزن 150 گرم
۲۶,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیHydroderm Facial Cleansing Gel ForVery Dry Skin Makeup Remover 150g

با آلودگی‌های موجود در هوا شست و شوی صورت مانند شستشوی دست‌ها در بدو ورود به منزل امری ضروری است اما شستشوی هر روزه با مواد نامرغوب به پوست آسیب می‌رساند پس باید از مواد با کیفیت برای شستن پوست حساس صورت استفاده کرد. ژل شستشو صورت هیدرودرم «Hydroderm» مناسب پوست‌های خشک خود را برای رفع نیاز پوست‌های حساس و اگزمایی به بازار عرضه کرده است.

لابراتور پارس حیان که تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی بوده سعی کرده از مواد اولیه‌ای در تولیدات خود استفاده کند که گیاهی و یا طبیعی باشد و نیاز پوست را رفع کند و تاکنون توانسته است در افزایش مشتری در سطح خاورمیانه دخیل باشد. در بین محصولات پاک کننده‌ی صورت، ژل‌های شستشو به دلیل بافت نرمی که دارند و بعد از استفاده نیز پوست را نرم و لطیف می‌کنند طرفداران بیشتری دارد.

ژل شستشو صورت هیدرودرم حاوی آلوئه‌ورا، اوره و شی‌باتر است که آلودگی، باقیمانده‌ی مواد آرایشی و سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک‌ می‌کند و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست سبب بازسازی و حفظ تعادل آب و چربی آن می‌شود. استفاده از صابون برای شستن صورت باعث خشک شدن پوست می‌شود به همین دلیل نیاز شما را برای داشتن محصولی ترغیب می‌کند که علاوه بر داشتن قدرت پاک کنندگی مناسب، به پوست نیز آسیب نرساند. ژل پاک‌کننده آرایشی هیدرودرم مدل «Dry Skin» برای رفع نیاز پوست‌های خشک و حساس در دسترس قرار گرفته است که رطوبت موردنیاز پوست را به شما برمی‌گرداند.

تونر پاک کننده صورت الارو

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیHydroderm Facial Cleansing Gel ForVery Dry Skin Makeup Remover 150g
سایر مشخصات
برند

هیدرودرم

مناسب برای

پوست خشک
صورت

مبدأ برند

ایران

سایر ویژگی ها

بازسازی و حفظ تعادل آب و چربی پوست
پاک کننده‌ی آلودگی‌های سطحی، باقیمانده مواد آرایشی و سلول‌های مرده
حاوی لاکتات سدیم، ژل آلوئه‌ورا، اوره، شی باتر و مواد پاک کننده غیر صابونی ملایم
قابلیت شستشوی آسان
مناسب پوست‌های خیلی خشک، حساس و اگزمایی

نظرات کاربرانHydroderm Facial Cleansing Gel ForVery Dry Skin Makeup Remover 150g

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشو صورت هیدرودرم مخصوص پوست خشک”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.