عطر جیبی مردانه اسکوپ الور اسپرت Alor SportScoop Alor Sport Eau De Parfum For men 25ml

  • مناسب برای:آقایان
  • نوع رایحه:شیرین و خنک
  • مشابه عطر مردانه ALLURE HOMME SPORT برند شانل
  • حجم 25 میلی لیتر
  • ماندگاری بالا
۴۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیScoop Alor Sport Eau De Parfum For men 25ml

عطر جیبی مردانه اسکوپ الور اسپرت Alor Sport از کمپانی فرانسوی اسکوپ SCOOP دارای رایحه ای خنک و شیرین است و از عطر مردانه ALLURE HOMME SPORT از برند شانل برگرفته شده است. این عطر جیبی الور اسپرت Alor Sport لوکس با قیمت مناسب و در حجم 25 میلی لیتر عرضه شده است که برای حمل در کیف مناسب است. این عطر دارای نت اولیه پرتقال ماندارین تو سرخ، آلدئید ، پرتقال ، نت های دریایی، نت میانی فلفل سیاه، سدر، بهار نارنج و نت پایانی چرم ، تنباکو ، لوبیا تونکا می باشد.

کمپانی اسکوپ توانسته عطرهایی با رایحه کاملا واقعی و مشابه عطرهای پرفروش و پرطرفدار و ‌بروز دنیا را در حجم‌های کوچک‌تر و قیمت بسیار پایین‌تر و با کیفیتی عالی و طراحی ظاهری مشابه اورجینال عطرها به بازار ارائه دهد. قیمت عطرهای کمپانی اسکوپ بسیار پایین و مناسب بوده تا فرصت فوق‌العاده ای را به تمامی قشرهای جامعه جهت خرید واستفاده به صرفه تر رایحه های مورد علاقه خود بدهد.

عطر جیبی مردانه اسکوپ نایت بلو night blue

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیScoop Alor Sport Eau De Parfum For men 25ml
سایر مشخصات
برند

اسکوپ

حجم

25 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان

نوع رایحه

خنک
شیرین

نظرات کاربرانScoop Alor Sport Eau De Parfum For men 25ml

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر جیبی مردانه اسکوپ الور اسپرت Alor Sport”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.