رنگ مو ایرانی خوبه یا خارجی ؟

رنگ مو ایرانی یا خارجی

 

همه زیبایی و تنوع را دوست دارند ولی سلامتی از همه چیز مهمتر است. درست به همین دلیل است که خیلی از خانم ها هزینه بسیار زیادی را برای خرید رنگ مو میپردازند تا با خرید یک رنگ موخارجی با کیفیت هم موهای زیبایی داشته باشند و هم سلامتی موهای خود را تضمین کنند. اما همیشه هم گران ترین ها بهترین ها نیستند . بسیاری از خانم ها را می بینیم  با وجود اینکه از رنگ مو خارجی مارک خوب تبلیغ شده و معروف و گران قیمتی استفاده کرده اند باز با موضوع خشکی و زبری بعد از رنگ کردن موها مواجه هستندو بعضی از خانم ها علیرغم استفاده از رنگ مو ایرانی و ارزان قیمت تر موهای سالم تری دارند. علت این تناقض را در ادامه مطلب بررسی میکنیم :

تفاوت رنگ مو ایرانی و خارجی

رنگ مو‌ یکی از پر استفاده ترین لوازم آرایشی در بین خانم ها به شمار می‌آیند و انواع و اقسام گوناگونی از نظر نوع فرمولاسیون تولید دارند. در یک قاعده کلی ومنطقی کشور‌های تولید کننده رنگ مو از موادی با تون و پایه رنگ موی مردم کشورخود استفاده می‌کنند

 

همینطور می دانیم که پایه و بیس رنگ موی خانم های ایرانی  با خانمهای اروپایی و غربی بسیار متفاوت است. بیشترین فرق در پایه رنگ مو خانم های ایرانی در مقدار رنگدانه های قرمزی ای است که در پایه رنگ موی طبیعی خانمهای ایرانی وجود دارد. مو خانم های ایرانی ضخیم تر است درحالیکه موی یک خانم اروپایی نازک تر و لطیف تر است.

گاهی حتی خانم ایرانی ای که خیلی هم سفید پوست و دارای موهای روشن است برای تغییر رنگ مو خود به زیتونی با مشکل مواجه می شود که این به دلیل همان مقدار کم قرمزی که اکثر ما در موهایمان داریم است و باعث می شود بعد از  اینکه رنگ مو به پایه دلخواه رسید با یکی دو بار شستشو رنگ مو از زیتونی خارج شده و به نارنجی و یا کمی قرمز متمایل گردد؛حتی با دکلره و بیرنگ کردن موها.

بنابراین چون رنگ مو های خارجی بیشتر بر اساس بیس مو های مردم کشور خودشان ساخته می شود شاید گاهی ما را به آن نتیجه مطلوب نرساند کما اینکه جدیدا با ماندگاری کمتری هم ساخته می شوند و با یکی دو بار شستشو رنگ اولیه آنها تغییر می کند.

 

نتیجه گیری

بنابراین میتوان به این نتیجه رسید که کلیه لوازم آرایشی از نظر فرمولاسیون و ترکیبات، به کشور تولید کننده آن بستگی دارند. بنابراین استفاده از رنگ مو ایرانی با کیفیت از این نظر اولویت بیشتری نسبت به مارک‌های رنگ موی سایر کشور‌ها دارد.

برای موهای ما ایرانیان استفاده از رنگ مو ایرانی با کیفیت خوب و عالی و با اکسیدانی مناسب آن رنگ مناسب تر است.

و اما در مورد برخی رنگ موهای خارجی ذکر این نکته نیز ضروری است که ترکیبات موجود در برخی از رنگ مو‌های خارجی با ترکیبات ایرانی مشابهت بیشتری دارند؛ که از این میان می‌توان رنگ مو‌های ایتالیایی و اسپانیایی را نام برد.

رنگ موهایی که فرمولاسیون اسپانیایی و ایتالیایی دارند و با نامهای ایرانی بسته بندی و تولید می شوند هم به دلیل نزدیک بودن نژاد و رنگشان به ما برای موهای ایرانی مناسبند اما رنگ موهای ترکیه ای چندان مناسب  موهای ما نیستند.

اما این نظریه که تمام رنگ موهای خارجی این مشکل را دارند را هم رد میکنیم چرا که بعضی از شرکت های رنگ مو که فروش گسترده و جهانی دارند روی مبحث نژاد و جنس پوست و مو مناطق مختلف کار کرده اند تا بتوانند رضایت تمام مشتریان خود را به دست آورند. با توجه به پیچیدگی ساختار شیمیایی مواد سازنده رنگ مو، در نظر گرفتن سلامت و کیفیت این محصولات بسیار مهم است.

 

حالا شما برای رنگ کردن مو‌های خود چه نوع رنگ مو ایرانی را می‌پسندید؟

از بهترین مارک‌های رنگ مو ایرانی با کیفیت :

رنگ مو ایرانی خوب معمولا با فاکتورهای مختلفی بررسی میشوند که از جمله آن ها می توان به کمترین میزان استفاده از مواد آسیب رسان مانند آمونیاک. استفاده از عصاره روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف برای جلوگیری از شکنندگی موها و همچنین پیشگیری از خشک شدن اشاره کرد.

موارد ذکر شده در حال حاضر از مواردی است که بهترین رنگ موها باید داشته باشند تا باعث رضایت مشتری شوند. این موضوع از آن جهت ارزش می یابد که امروزه سلامت مو امری مهم تلقی می شود و اکثر خانم ها و آقایان در عین حال که علاقه مند به داشتن موهایی خوش رنگ هستند دوست دارند تا سلامت و شادابی موهایشان نیز حفظ شود و درخشندگی لازم را داشته باشد.

در ادامه به معرفی بهترین رنگ مو‌های ایرانی خواهیم پرداخت:

 

 

 

 

رنگ موی پروکسا :

 

رنگ موی پروکسا

که تحت لیسانس شرکت PROFESIONAL Cosmetics s.a اسپانیا با سابقه نزدیک به یک قرن در تولید رنگ مو و محصولات آرایش مو می باشد و صادرات به اکثر کشورهای جهان نیز دارد . رنگ موی پروکسا ویتامینه و پروتئینه می باشد این رنگ مو در 20 گروه شامل 110 رنگ حاوی SILK PROTEIN برای مراقبت و لطافت مو و Vitamin C برای درخشندگی مو با پوشش دهی 100% موهای سفید و با یک درجه تیره تر نسبت به رنگهای موجود.امتیاز ویژه رنگ پروکسا این است که رنگ ضد زردی می باشد و آمونیاک موجود در رنگ زیر 1% است.

 

رنگ موی پروکسا

 رنگ موی بیول :

رنگ مویی برپايه مواد طبيعی برای ايجاد بالاترين حد حفاظت و تقويت  تارهای مو ، بهمراه متنوع ترين طيف های روز جهان،  كه زيبايی شما را در نهايت كمال به نمايش مي گذارد.  رنگ موی بیول نیز ساخت کشور ایران بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به طیف وسیع رنگی آن که حدود ۴۰ رنگ است اشاره کرد.

 

رنگ موی بیول

رنگ مو ایرانی خوب

 

 

 

رنگ موی آوایی :

محصولی از برندهای ایرانی است که توانسته است در میان مصرف کنندگان از مقبولیت مناسبی برخوردار شود.
رنگ موی آوایی دارای فرمولاسیونی است که از کشور امریکا منتقل شده و از این جهت می تواند با رقبای خارجی خود رقابت کند.رنگ موی آوایی دارای کراتین است که از آسیب دیدگی موها در هنگام رنگ کردن جلوگیری می کند و مواد لازم برای مو را به آن باز می گرداند.علاوه بر این رنگ موی آوایی دارای نرم کننده است که از خشکی مو جلوگیری کرده و لطافت آن را حفظ می کند.

رنگ موی آوایی دارای ثبات و ماندگاری بالایی در شرایط مختلف است که توانایی پوشش دهی مناسب همه موهای خاکستری را دارا می باشد.

 

 

 

رنگ موی پرنسلی یا پروپرنسلی :

 

رنگ موی پرو پرنسلی

رنگ مو پرنسلی از جمله رنگ موهایی است که فرمولاسیون ایتالیایی دارد و در ایران بسته بندی میشود و با محافظت سه گانه از موها قبل و حین و بعد از رنگ کردن از آسیب جدی به مو جلوگیری میکند.این رنگ مو دارای تنوع رنگی بالا و پوشانندگی موهای سفید و حاوی ویتامین c است.

ویتامین C موجود در رنگ مو پرنسلی باعث رشد و ترمیم موهای اسیب دیده میشود و پروتئین موجود در این محصول سبب  نرمی و لطافت مو میگردد.  رنگ موی پرنسلی شامل کراتین و نرم کننده با قدرت ماندگاری بالا نیز هست.

و مهم ترین نکته در این رنگ مو عدم سوزش پوست سر در هنگام رنگ گذاشتن میباشد

 

رنگ موی پرنسلی

 

رنگ موی بلونیا :

در ادامه بررسی رنگ مو ایرانی با کیفیت میرسیم به رنگ موی بلونیا.

رنگ موی بدون آمونیاک بلونیا نیز مانند پروپرنسلی ( پرنسلی) محصول ایتالیایی و با بسته بندی ایرانی است.

 

رنگ موی ایرانی بلونیا

 

حاوی ترکیبات روغن بادام شیرین ( اسیدهای چرب , ویتامین های A, B6, B1 و E  )و عصاره گل نیلوفر آبی در رنگ مو. اولین رنگ موی بدون آمونیاک با ماندگاری بالا میباشد. همچنین نرم کننده ، تغذیه کننده ، بازسازی کننده مو نیز هست. دارای ۶۳ طیف رنگی

رنگ موی دوپیر :

 

رنگ موی دوپیر حاوی ویتامین B5 ، ویتامین C ، نرم کننده و روغن های گیاهی می باشد. ویتامین به کار رفته در فرمول این محصول از پوسیدگی و خشکی موهای سر پس از رنگ کردن جلوگیری کرده و موجب شفافیت و تقویت مو می گردد.

روغن های گیاهی موجود در این رنگ موی دوپیر که شامل روغن های بادام، کنجد فندق و سبوس برنج می باشند موجب براقیت مو و دوام رنگ مو روی موها می گردد و همچنین این روغن ها با داشتن انواع ویتامینها و مواد آنتی اکسیدان (ترکیباتی بی نظیر برای مراقبت از موهای حساس و آسیب دیده) بوده و موجب لطافت و تقویت مو می گردد.

 

 

رنگ موی ایرانی دوپیر

 

نایس کالر :

رنگ مو نایس کالر کاملا حرفه ای براساس یک تکنولوژی جدید که باعث دوام بیشتر رنگ مو، محافظت از موها و نیرومند ساختن تار موها میگردد و فرمول درمان کننده آن از ویتامین C و سرامید غنی شده است که عمل مرمت و بازسازی و نفوذ عمیق تر رنگ دانه ها به داخل کورتکس مو وقفل شدن آن در عمق مو انجام میدهد .

رنگ موی نایس کالر در ۶۵ رنگ متنوع و جذاب عرضه شده است

 

رنگ موی ایرانی نایس کالر

 

 

 

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه