اتو مو پرنسلی مدل PR108AT-BPrincely PR108AT Hair Iron

  • جنس صفحات:تیتانیوم
  • نوع صفحات:متوسط
  • بیشینه‌ی دما: 230درجه‌ی سانتی‌گراد
  • فن‌آوری تولید یون:خیر
  • ویبره : دارد
  • سیستم خاموشی خودکار:بله
  • قابلیت تنظیم دما:بله
  • صفحه نمایشگر دارد
  • 36 ماه گارانتی
۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیPrincely PR108AT Hair Iron

اتو مو پرنسلی مدل PR108AT-B

شاید اولین باری که تکنولوژی لرزشی را تجربه کردیم، هنگام تماس تلفن همراهمان بود؛ اما الان موتورهای لرزشی در بسیاری از دستگاه‌ها مانند مسواک برقی، ماساژور و… کاربرد دارند و به بهبود عملکرد این دستگاه‌ها کمک می‌کنند. این بار شاهد استفاده از این تکنولوژی در اتو موی «پرینسلی» (Princely) مدل «PR108AT-B» هستیم.

موتور لرزشی به‌کاررفته در اتو مو پرنسلی مدل PR108AT-B با بستن انبر آن با سرعت 7000 نوسان در دقیقه شروع به لرزیدن می‌کند. می‌توان عملکرد لرزشی را توسط دکمه‌ی میان دو انبر خاموش کرد. صفحات اتو مو از جنس تیتانیوم هستند و عرض 38 میلی‌متر و طول 90 میلی‌متر دارند. دمای اتو از 100 تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد قابل‌تنظیم است. برای تنظیم دما باید از کلید چرخشی میان انبرهای اتو استفاده کرد.

با روشن‌کردن اتو، چراغ قرمزرنگ کنار دکمه‌ی روشن/خاموش شروع به چشمک‌زدن می‌کند و زمانی که دمای صفحات به دمای تنظیم‌شده برسد، این چراغ ثابت می‌شود. به کمک تکنولوژی گرمایش سریع سرامیکی، با روشن‌کردن اتو بلافاصله صفحات شروع به داغ‌شدن می‌کنند و در مدت‌زمان 60 ثانیه، به دمای 200 درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسند.

هر دو صفحه‌ی اتو مو پرنسلی مدل PR108AT-B در جای خود به مقدار کمی قابلیت حرکت دارند که این قابلیت برای حالت‌دادن به موها قابل‌استفاده است. سیم دستگاه 2.7 متر طول داشته و در قسمت اتصال به بدنه، حالت چرخشی دارد. اتو مو داخل یک کیف محکم پارچه‌ای ارائه می‌شود که می‌تواند برای نگهداری بهتر از دستگاه استفاده شود. این کیف از ماده‌ی ضدحرارتی ساخته شده است که می‌توان اتو را در حالت داغ روی آن قرار داد. در صورت روشن‌ماندن اتو مو، جهت ایمنی بیشتر، دستگاه بعد از 72 دقیقه به شکل خودکار خاموش می‌شود.

فرق بین سری PR108AT-B با PR108AT در چیست ؟

سری PR108AT-B جدیدتر (دارای صفحه نمایشگر )

قوی تر (۲۳۰سانتی گراد به جای ۲۲۰ سانتی گراد) ⇐ قابل استفاده برای کراتین کشی

به‌طور خلاصه Princely PR108AT دارای موتور لرزشی، صفحات تیتانیومی، دمای قابل‌تنظیم از 100 تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد، تکنولوژی گرمایش سریع، سیستم خاموشی خودکار، صفحات شناور، سیم چرخان و کیف نگهداری است.

دارای  ۳۶ ماه گارانتی 

 

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلیPrincely PR108AT Hair Iron
سایر مشخصات
برند

پرنسلی

جنس صفحات

تیتانیوم

نوع صفحات

متوسط

مدت زمان گرم شدن

60 ثانیه

گستره‌ی دما

100 تا 240 درجه سانتی گراد

بیشینه‌ی دما

230 درجه‌ی سانتی‌گراد

فن‌آوری تولید یون

خیر

سیستم خاموشی خودکار

بله
بله پس از 72 دقیقه

دکمه‌ی روشن/خاموش

بله

قابلیت تنظیم دما

بله

صفحه نمایشگر

بله

سیم گردان

بله

طول سیم

2.7 متر

سایر ویژگی ها

دارای تکنولوژی گرمایش سریع سرامیکی
دارای صفحات شناور
دارای کلید چرخشی تنظیم دما
دارای کیف محکم پارچه‌ای با در ضد حرارت
دارای موتور لرزشی با سرعت 7000 نوسان در دقیقه
قابلیت تنظیم دما از 140 تا 220 درجه‌ی سانتیگراد

نظرات کاربرانPrincely PR108AT Hair Iron

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو مو پرنسلی مدل PR108AT-B”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.