عطر جیبی زنانه اسکوپ پوژن گرل Poizen girlScoop Eau De Parfum For Women 25ml

  • مناسب برای:بانوان
  • نوع رایحه:شیرین و خنک
  • قابل استفاده در 4 فصل سال
  • حجم 25 میلی لیتر
  • عطری خوشبو با رایحه ای ماندگار
۴۲,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیScoop Eau De Parfum For Women 25ml

عطر جیبی زنانه اسکوپ پوژن گرل یک پرفیوم غلیظ و با کیفیت وبا ماندگاری بالاست که ساخت شرکت اسکوپ است. رایحه این عطرکاملا مشابه عطر (Poizen girl) بوده که در ژانویه سال 2012  به عنوان یکی از بهترین عطرهای ملایم و شیرین معرفی شد است.

کمپانی اسکوپ توانسته عطرهایی با رایحه کاملا واقعی و مشابه عطرهای پرفروش و پرطرفدار و ‌بروز دنیا را در حجم‌های کوچک‌تر و با کیفیتی عالی و طراحی ظاهری مشابه اورجینال عطرها به بازار ارائه دهد. این برند فرصت فوق‌العاده ای را به تمامی قشرهای جامعه جهت خرید واستفاده به صرفه تر رایحه های مورد علاقه خود میدهد.

این عطر لوکس حجمی برابر 25 میلی‌لیتر دارد که اندازه آن جهت قرارگیری داخل کیف وماشین بسیارمناسب است. عطر(Poizen girl) چهارفصل سال استفاده می‌شود.  به‌محض اولین اسپری عطر جیبی زنانه اسکوپ پوژن گرل روی پوست رایحه عالی آنرا را به خوبی می‌توان در این عطر مشاهده کرد و رایحه مرکبات بسیار تازه در ابتدا و درختان جنگلی در ادامه آن و ترکیب سرد و گرم در کنار همدیگر برای هر فردی تداعی کننده زیباترین خاطره‌ها خواهد بود.

عطر جیبی زنانه اسکوپ بلک اولیوم Black Olium

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیScoop Eau De Parfum For Women 25ml
سایر مشخصات
برند

اسکوپ

حجم

25 میلی لیتر

مناسب برای

بانوان

نوع رایحه

خنک
شیرین

نت آغازی

لیمو
نارنج

نت میانی

شکوفه پرتقال
گل رز

نت پایانی

بادام
چوب صندل
دانه تونکا
صمغ توتلو
گل آفتابگردان
وانیل

نظرات کاربرانScoop Eau De Parfum For Women 25ml

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر جیبی زنانه اسکوپ پوژن گرل Poizen girl”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.