سوهان ناخن OPI مدل دوطرفه 100/180

  • نوع محصول:سوهان و پولیش
  • مناسب برای:ناخن های دست ناخن های پا
  • قابل استفاده برای مانیکور و پدیکور
  • دارای زبری با درجات مختلف
۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالی

ناخن های زیبا و مرتب تاثیر زیادی در زیبایی دست ها دارند و سوهان زدن ناخنها یکی از ضروری ترین کارها برای داشتن ناخنهای زیبا به شمار می رود.

برند OPI یکی از بهترین ها و به نام ترین ها در دنیای لوازم آرایشی می باشد و سالن های آرایشی به شدت طرفدار این برند محبوب هستند. سوهان ناخن او پی آی محصولی تخصصی برای انجام مانیکور و پدیکور و سوهان کشی قبل از کاشت می باشد که زیبایی پا و دستان شما را چندین برابر می سازد. این سوهان برای مصرف کنندگان خانگی و غیر حرفه ای نیز مناسب است. کیفیت بالای آن می تواند موجب فرم دادن به ناخن شده به علاوه هیچ گونه آسیبی به پوست نازک اطراف ناخنها وارد نمی سازد. ویژگی های اصلی: – فرم دهی ناخن -قابل استفاده برای مانیکور و پدیکور -ایجاد فرم صاف و یکدست – طراحی سبک و قابل حمل -مناسب برای انواع ناخن -ماندگاری طولانی -دارای زبری با درجات مختلف – کارآیی چند منظوره – عدم آسیب به ناخن -کیفیت بالا

ویژگی های مهم :

  • مناسب برای متخصصان ناخن و افراد حرفه ای
  • سوهان دوطرفه با دو درجه زبری متفاوت

تنها وقتی ناخن هایتان خشک است از این محصول استفاده کنید . ناخنها هنگامی که مرطوبند ضعیف تر بوده و مستعد شکستگی هستند.

لاک  محافظی دربرابر شکستگی ناخن در هنگام سوهان کشیدن است . بنابراین اگر لاک بر دست دارید ، بهتر است بعد از سوهان کشیدن آن را پاک کنید.

 

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
سایر مشخصات
نوع

سوهان و پولیش

مناسب برای

ناخن های دست , ناخن های پا

سایر ویژگی ها

نوع عملکرد : دستی

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوهان ناخن OPI مدل دوطرفه 100/180”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.