دستگاه مانیکور و پدیکور پرومکس مدل MP22Promax MP22 Manicure and Pedicure

  • دستگاه با وزن بسیار سبک(100 گرم)
  • مجموعه کامل دارای 30 قطعه
  • طول سیم دستگاه 60 سانتیمتر
  • آداپتور با طول سیم 180 سانتیمتر
  • سه عدد میله سنباده: یک عدد برای هر درجه
  • 3 عدد نگه دارنده ابزار(دو عدد یدکی)
  • سرعت قابل تنظیم از 8000 تا 18000 دور در دقیقه
۷۲۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالیPromax MP22 Manicure and Pedicure

دستگاه مانیکور و پدیکور ناخن برقی پرومکس مدل MP22 یک مجموعه ی کامل جهت مراقبت، نگهداری و زیبایی ناخن ها می باشد که مناسب برای سالن های آرایش حرفه ای است. طراحی ارگونومیک بدنه و وزن سبک دستگاه کار کردن با آن را آسان نموده است.

این مجموعه شامل 30 سری مختلف می باشد که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد. این سری ها شامل سه عدد ابزار سنگ، مته نیم میلی متری، ابزار فلزی حرفه ای، دو ابزار فلزی، پولیش، برس، سه عدد میله ی سنباده و 15 عدد کاغذ سنباده می باشند. با استفاده از سنباده ها می توان نوک ناخن ها را یکدست نمود.

سنگ ها برای فرم دادن ناخن ها مناسب می باشد. برای تمیز کردن و براق نمودن ناخن ها می توان از ابزار پولیش استفاده نمود. مته برای سوارخ کردن ناخن جهت انداختن گوشواره کاربرد دارد. با کمک ابزار فلزی می توان ناخن های مصنوعی را فرم داد و تمیز کرد. دکمه روشن/ خاموش بر روی بدنه تعبیه شده است که با فشار دادن آن دستگاه روشن شده و چراغ نشانگر وضعیت روشن نیز روشن می گردد.

سرعت دستگاه مانیکور و پدیکور پرومکس مدل MP22 از 8000 تا 18000 دور در دقیقه قابل تنظیم می باشد. با استفاده از دکمه ی انتخاب گر می توان سرعت موتور را متناسب با نوع عملکرد انتخاب نمود. بهتر است برای سوراخ کردن ناخن از سرعت آهسته استفاده شود و برای فرم دادن و یکدست کردن ناخن از سرعت معمولی استفاده شود. برای تمیز کردن و براق کردن ناخن می توان از سرعت سریع استفاده نمود.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیPromax MP22 Manicure and Pedicure
سایر مشخصات
برند

پرومکس

نظرات کاربرانPromax MP22 Manicure and Pedicure

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه مانیکور و پدیکور پرومکس مدل MP22”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.