تاپ کت گلدن رز خشک کننده سریع لاک

  • -خشک شدن سریع در عرض 60 ثانیه
  • -پوشش مقاوم
  • -دارای فیلتر UV
  • -جلوگیری ازکم رنگ شدن و زرد شدن مانیکور
۲۳,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالی

تاپ کت گلدن رز یک محلول کاملا جدید جهت خشک کردن لاک ناخن میباشد .برای افرادی که میخواهند لاک ناخن خود را هر چه سریعتر خشک کنند.تاپ کت کوئیک درای گلدن رز، یک لاک محافظ و براق کننده ناخن است که در عرض 60 ثانیه خشک شده و لاک را در برابر پریدگی مقاوم می سازد.

همچنین تاپ کت گلدن رز دارای فیلتر UV بوده که از کم رنگ شدن و زرد شدن مانیکور ناخن جلوگیری می کند. پس از استفاده از لاک ناخن یک دقیقه صبر کنید و سپس آن را روی لاک اضافه نمایید

محصولات برند گلدن رز ترکیه | GOLDEN ROSE معرفی محصولات برند آرایشی  برند گلدن رز می باشد. این محصول آرایشی بهداشتی توسط کارخانه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S در ترکیه تولید می شود.

موارد استفاده از تاپ کت

تاپ کت (Top coat) باعث ایجاد یک لایه محافظ براق بر روی لاک می‌شود. این لایه علاوه بر محافظت از لاک در مقابل پریدگی و لب پر شدن، مانع از تاثیر آفتاب بر روی لاک شده و در نتیجه رنگ لاک همواره ثابت و براق باقی خواهد ماند. برای افزایش درخشندگی و ماندگاری لاک ناخن‌هایتان، زدن یک لایه بیس کت و یک لایه تاپ کت پیشنهاد می‌شود.

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
حجم

11 میلی لیتر

مبدأ برند

ترکیه

سایر ویژگی ها

پوشش مقاوم
جلوگیری از زرد شدن ناخن
خشک شدن سریع
دارای فیلتر UV

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاپ کت گلدن رز خشک کننده سریع لاک”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.