اکسیدان دوپیر 150 میلیDUPIER Oxidant cream

برند دوپیر شناسه محصول: 2780 دسته:
  • جلوگیری از حساسیت و خشکی و شکنندگی مو
  • حاوی نرم کننده و کراتین
  • – جلوگیری از آسیب به مو
  • – تثبیت رنگ مو
  • – حاوی درصد آمونیاک پایین
  • – شماره : 6% و 9% و 12%
  • – حجم: 150 میل
۱۵,۰۰۰ تومان
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالیDUPIER Oxidant cream

اکسیدان دوپیر 150 میل دارای کراتین و نرم کننده بوده و از حساسیت و خشکی و شکنندگی مو جلوگیری میکند و باعث تقویت نرمی و لطافت موها شده و زیبایی ا به موها و چهرهی شما هدیه میدهد

کاربرد اکسیدان ۶%: این اکسیدان برای پوشش تارهای سفید بسیار پر کاربرد بوده و در دکلره های ضعیف و تکنیک دکوپاژ مورد استفاده قرار می گیرد. برای رسوب رنگ در ساقه مو اکسیدان رایجی به شمار می رود و همچنین به منظور کاهش خطر سوختن موها  برای مش فویل و تکنیک های آمبره و سامبره نیز انتخاب مناسبتری است. در رنگ ریشه و رنگ ابرو نیز کاربرد زیادی دارد.

کاربرد اکسیدان ۹%: این اکسیدان قابلیت روشن کنندگی دارد و می تواند با کمک رنگ های روشن تر نهاتا به باز شدن رنگ موی فرد کمک نماید در انواع مدل رنگ مو کاربرد دارد و همچنین یکی از اکسیدان های پر طرفدار برای دکلره ( اکسیدان دوپیر 150 میل) نیز به شمار می رود.

کاربرد اکسیدان ۱۲%: برای دکلره قوی مورد استفاده قرار می گیرد که پیشنهاد می شود ترجیحا از این شماره اکسیدان برای دکلره استفاده نشود مگر اینکه توسط آرایشگران حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد چون آسیب استفاده از این نوع اکسیدانها برای مو زیاد می باشد. و ترجیحا استفاده از محصولات مراقبت مو و همچنین یادگیری تکنیکهایی برای نجات موها از صدمه دیدن آنها بسیار مفید خواهد بود. این اکسیدان درجه روشن کنندگی بالایی خواهد داشت.

اکسیدان 4 لیتری دوپیر

اکسیدان یک لیتری دوپیر

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیDUPIER Oxidant cream
سایر مشخصات
شماره اکسیدان

شماره 0.5 (3 درصد )
شماره 1 (6 درصد)
شماره 2 ( 9 درصد)
شماره 3 (12 درصد)

حجم

150 میل

حاوی

کراتین
نرم کننده

برند

دوپیر

نظرات کاربرانDUPIER Oxidant cream

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکسیدان دوپیر 150 میلی”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.